گوناگون

انهدام باند سارقان داخل خودرو در بندرعباس

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه و شبانه‌روزی پلیس آگاهی استان هرمزگان باند 7 نفره سارقان داخل خودرو در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خلیج‌فارس، سرهنگ «سیدحسین اصلح» در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد محتویات داخل خودرو از قبیل تلویزیون، ضبط و پخش خودرو، وجه نقد و دیگر محتویات باارزش داخل خودرو و متواری شدن سارقان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی، تلاش شبانه‌روزی و بررسی دوربین‌های مدار بسته مقابل بانک‌ها و اماکن تجاری و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی مشخص شد که سرقت‌ها توسط یکی از سارقان سابقه‌دار بنام «رحمت» تبعه‌ی افغانستان انجام شده است.

این مسئول انتظامی استان خاطرنشان کرد: با تلاش همه جانبه پس از چندین روز متهم اصلی در شهرستان میناب شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر و به آگاهی استان انتقال که در بازجویی فنی و علمی، متهم به 55 فقره سرقت داخل خودرو به ارزش تقریبی 250 میلیون ریال با هم‌دستی 6 نفر دیگر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به شناسایی همه‌ی شکات و مالباختگان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده با هماهنگی مقام قضایی برای تحمل مجازات روانه‌ی زندان شدند.

اصلحی با هدف افزایش آگاهی شهروندان و بمنظور پیشگیری و کاهش وقوع سرقت وسائل‌نقلیه به‌ویژه سرقت داخل خودرو در استان از عموم مردم خواست، وسائل‌نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده نظیر دزدگیر، قفل فرمان و قفل پدال مجهز کنند و خودرو و موتورسیکلت خود را حتی برای مدت کوتاه هم در نقاط خلوت و تاریک پارک نکنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا