گوناگون

اوليويرا: سريال من و تراکتورسازي فردا تمام مي‌شود

توني اوليويرا در نشست خبري پيش از بازي تيمش با لخويا اظهار داشت: وقتي 26 مارس بازي‌هاي ليگ قهرمانان را آغاز کرديم، فکر مي‌کردم لخويا و العين دو تيمي باشند که از گروه صعود مي‌کنند ولي الاتحاد توانست به همراه العين از اين گروه به مرحله بعدي راه پيدا کند.

به گزارش تسنيم ،‌ وي افزود: الاتحاد به کارهاي حرفه‌اي عمل کرد و با پيروزي‌هاي خانگي که کسب کرد صعودش را به دور بعد تضمين کرد و فردا دو تيم حذف شده گروه به مصاف يکديگر مي‌روند.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي خاطر نشان کرد: فردا تغييراتي در ترکيب‌مان خواهيم داشت ولي در زمين مسابقه با تمام قدرت حاضر و همانند بازي‌هاي گذشته با روحيه بازي مي‌کنيم.

اوليويرا در پاسخ به اين سؤال که «آيا از ابتدا شانسي براي صعود تراکتورسازي به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا قائل نبوديد؟»،‌ گفت: لخويا و العين بازيکنان خارجي و با قابليتي دارند. شما تصور کنيد اگر آساموا ژيان،‌ بازيکن العين در تراکتورسازي بود چه تفاوتي ايجاد مي‌شد و اين تيم چگونه در آسيا بازي مي‌کرد.

وي افزود: تراکتورسازي براي فصل آينده سهميه ليگ قهرمانان آسيا را دارد و از اين شانس برخوردار است که بازهم در اين مسابقات حضور پيدا کند. تراکتورسازي با روحيه و طرز تفکري وارد آسيا شد که نتيجه نگرفت اما بازي‌هاي آسيايي يک آزمون و امتحان بزرگ است. ما تنها تيمي بوديم که بدون حتي يک بازيکن خارجي در اين آزمون بزرگ شرکت کرد و اين يک مبارزه ناعادلانه بود.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تاکيد کرد: فردا سعي مي‌کنيم مقابل لخويا بازي خوبي انجام دهيم و از تيم خود دفاع کنيم. برخي بازيکنان ما در بازي فردا غايب هستند ولي ما با تفکر حرفه‌اي وارد اين بازي مي‌شويم.

اوليويرا در خصوص آينده‌اش در تيم تراکتورسازي گفت: در رابطه با سريال من و تراکتورسازي فردا بعد از بازي صحبت مي‌کنم اما بايد بگويم اين سريال فردا (سه‌شنبه)‌ تمام مي‌شود. نمي‌توانم براي موفقيت تراکتورسازي به مديران اين باشگاه پيشنهادي بدهم. من ايده‌هايم را به باشگاه گفتم ولي اين موضوع مانند اين بود که به يک جاي خيس آب بريزيم و نتيجه‌اي در بر نداشت.

سرمربي تراکتورسازي در مورد وضعيت اين تيم در فصل آينده ليگ قهرمانان گفت: تراکتورسازي در سال آينده هم نمي‌تواند به دور بعدي مسابقات صعود کند. تراکتورسازي حتي نمي‌تواند در آسيا نفس بکشد و اگر از گروهش صعود کند باز هم کار سخت‌تري در پيش خواهد داشت. تراکتورسازي در صعود بايد مقابل تيم‌هاي ژاپني و کره‌اي بازي کند و اينطور نخواهد بود که براي زيارت راهي مکه شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا