گوناگون

اولین همایش آموزشی آشنایی با بورس در یاسوج برگزار می شود

81210289 5776504

جبار کیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی خود با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران این همایش یک روزه را برگزار می کند.

وی بیان کرد: حضور در این همایش رایگان و برای عموم آزاد بوده و شرکت کنندگان گواهینامه معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند کرد.

کیانی اظهار کرد: مباحثی از جمله بازارها، ابزارها و نهادهای مالی، طبقه بندی بازارهای مالی (بازار پول و بازار سرمایه)، ویژگی های سهام عادی و مفاهیم مربوط به آن، آشنایی با نهادهای مالی، نقش و کارکرد آنها و مکانیزم معاملات در بورس اوراق بهادار در این همایش آموزش داده می شود.

وی عنوان کرد: ریسک سیستماتیک و غیرسیستماتیک، عوامل درون زا و برون زای موثر بر قیمت سهام و مقدمه ای بر تحلیل بنیادی از سوی اکبر گداری تحلیلگر بورس اوراق بهادار و از استادان برجسته موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران نیز در این همایش یک روزه ارائه خواهد شد.

کیانی ابراز داشت: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این همایش به سایت اتاق بازرگانی یاسوج به نشانی اینترنتی yasoujccim.ir مراجعه و یا با شماره تلفکس 2234355-0741 و ایمیل info@yasoujccim.ir تماس یا ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: نخستین همایش آموزشی آشنایی با بورس و بازار سرمایه از ساعت 9 تا 13 و 30 دقیقه چهارم تیر 93 در سالن اجتماعات ساختمان کتابخانه مرکزی یاسوج واقع در بلوار آیت الله کاشانی (سالم آباد) برگزار می شود.

671/7533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا