گوناگون

اول خرداد آغاز زمان نقل و انتقالات لیگ برتر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل سایت رسمی سازمان لیگ، در این جلسه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ حضور داشتند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در این رابطه اعلام کرد: یکی از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه آیین نامه نقل و انتقالات بود که با رویکرد جوانگرایی و پویایی لیگ با استفاده از جمیع نظرات اعضای هیأت رئیسه پس از بحث و بررسی به تصویب رسید  و در مدت یک هفته آینده به باشگاه‌ها ابلاغ و تاریخ آغاز نقل و انتقالات  اول خرداد 93 است.

مهدی تاج بیان کرد: در این جلسه مقرر شد لیگ برتر فوتبال ایران رسما برای همیشه با نام خلیج فارس به فعالیتش ادامه دهد و لیگ‌های آماتور دسته اول، دوم و سوم نیز با نام جام آزادگان برگزار شوند همچنین برای لیگ بانوان نیز در آینده نام در خورشانی تعیین خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون افزود: در صورتی که اسپانسری علاقمند باشد در این حوزه مشارکت داشته باشد می‌توان نام جام را در اختیار اسپانسر گذاشت تا از این راه منافع فوتبال نیز تامین شود.

وی گفت: یکی دیگر از موارد مطرح شده در این جلسه تاکید بر باشگاه‌ها برای منطبق کردن ساختار تشکیلاتی خود بر اساس معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

تاج اعلام کرد: تصویب دستورالعمل انتخاب ناظران مسابقات و طرح ارتقای نظارت بر مسابقات و اجرای سیستم اتوماسیون یکپارچه و رایانه‌ای و ثبت و کنترل آن از دیگر  مصوبات این جلسه بود.

در حاشیه این جلسه با حضو رسیف‌الله دهکردی مدیرعامل و حسین فرکی سرمربی فولاد خوزستان بواسطه قهرمانی این تیم در لیگ برتر با رعایت اخلاق حرفه‌ای و صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسا با اهدای لوح یابود قدردانی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا