Mihanpostپیشنهاد سردبیرتبليغات و بازاريابيموبایل و تبلت

اکثر خریداران Note 7 بازهم خریدار گوشی سامسونگ هستند !

اکثر خریداران Note 7 بازهم خریدار گوشی سامسونگ هستند . شاید شما هم مانند من از شنیدن این خبر تعجب کنید اما آمار و ارقام موسسه BayStreet چنین مسئله ای را نشان می دهند . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

چند هفته ای است که موسسات آماری مختلف بعد از انتشار اخبار مربوط به آتش گرفتن گوشی های گلکسی نوت ۷ اقدام به تهیه آمار از خریداران این گوشی کرده اند . چندی پیش آمار موسسه Branding Brand نشان می داد که ۴۰ درصد از خریداران نوت ۷ دیگر به سمت گوشی های سامسونگ نخواهند رفت و ۶۰ درصد دیگر هم یا دوباره سامسونگ می خرند و یا به سراغ گوشی های اپل و مانند آن خواهند رفت .

اکثر خریداران Note 7 بازهم خریدار گوشی سامسونگ هستند

اما حالا طبق آخرین نظرسنجی که موسسه BayStreet  نتایجش را به اشتراک گذاشته ۷۰ درصد خریداران نوت ۷ دوباره قصد دارند گوشی سامسونگ تهیه کنند . البته این آمار می تواند تحت تاثیر خبری باشد که سامسونگ به تازگی آن را اعلام کرده است .

شرکت سامسونگ با هدف بازگرداندن اعتماد مردم به گوشی هایش قصد دارد محصول جدید این شرکت یعنی Galaxy S8 و Note 8 را با ۵۰ درصد تخفیف به آنها بفروشد . حقیقتا باید گفت که چنین پیشنهادی بسیار وسوسه کننده است و می توان به وسیله آن ترس از آتعش گرفتن دوباره گوشی را فراموش کرد .

مسئولان موسسه  BayStreet  اعلام کرده اند که :

خریداران Note 7 از وفادارترین مشتریان گوشی های سامسونگ هستند و بسیار به برند اهمیت می دهند به همین دلیل حدس می زدیم که اکثر آنها به سراغ گوشی های اپل بروند اما مسئله اینجاست که تغییر پلتفرم از اندروید به آی او اس کار ساده ای نیست .

گوشی های Note 7 با قیمت ۹۷۹ دلار چند ماه پیش به بازار عرضه شدند .  گوشی که قرار بود سود زیادی برای شرکت سامسونگ داشته باشد باعث شد که آبروی این برند بزرگ را تا حد زیادی به خطر بیاندازد اما بنظر می رسد مدیریت صحیح این اتفاقات باعث شده که اعتماد مردم به این برند همچنان پا بر جا باشد .

منبع : ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا