Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

تبدیل صدا به متن با گجت پوشیدنی و جالب Senstone + عکس

تبدیل صدا به متن با گجت پوشیدنی و جالب Senstone  در حالی امکان پدیر شد که محققان موفق با ساخت این فناوری پوشیدنی جدید دیگر کاربر می‌تواند صدای خود را در حالی به متن تبدیل کند که این فناوری جدید در واقع با ترکیبی از فرم و عملکرد ساخته شده و مهمتر از همه این که این گجت به دلیل این که به شکل زیورآلات طراحی شده است علاوه بر زیبایی خاصش به هنگام پوشیدن می تواند با تبدیل صدا به متن کاربردهایی زیادی برای کاربران به همراه داشته باشد. در ادامه با میهن پست همراه شود.


گجت  Senstone  نه تنها می تواند در  تبدیل صدا به متن به کاربر کمک کند  بلکه از این فناوری می‌توان به عنوان یک ابزار یادداشت برداری نوین در قرن ۲۱ یاد کرد زیرا استفاده از کاغذ و قلم به گذشته برمی‌گردد. Senstone که ۲۹ میلی‌متر قطر دارد، یادداشت‌های صوتی را ثبت کرده، آنها را سازماندهی می‌کند و سپس آنها را به متن تبدیل می‌کند.

فناوری تبدیل صدا به متن با گجت Senstone در واقع می تواند همچون یک دفترچه یادداشت دیجیتالی برای شما کارایی داشته باشد و جالب این که راه اندازی آن دیگر نیازی به دخالت دست ندارد و طراحی آن به گونه‌ای است که می‌توان از آن به عنوان دستبند یا گردنبند یا سنجاق سینه استفاده کرد.

عملکرد دستگاه Senstone به هنگام تبدیل صدا به متن بسیار ساده بوده و کاربر تنها با یک ضربه بر روی دستگاه می‌تواند آغاز به کار کند. بعد از وارد کردن ضربه به دستگاه، Senstone  با گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن همراه خود همگام سازی شده تا شروع به ضبط فایل‌های صوتی کند. برای دسته‌بندی و ذخیره اطلاعات به صورت سازمان دهی شده می‌توان از  کلمات کلیدی نیز استفاده کرد.

با هم تصویری از گجت پوشیدنی Senstone  که قادر به تبدیل صدا به متن است را در میهن پست تماشا می کنیم.

منبع : wired

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا