گوناگون

ایجاد سه مجموعه کودکان در آب‌پخش/ پرداخت پنج ماه حقوق عقب‌افتاده کارکنان شهرداری

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی صبح دوشنبه در حاشیه جشن غدیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه شهری در آب‌پخش صورت گرفته است و طرح‌های مناسبی در این راستا اجرا شده است و تلاش می‌کنیم تا رضایت شهروندان را فراهم سازیم.

وی اضافه کرد: برنامه‌های بسیار خوبی در دستور کار داریم که برای آبان‌ماه می‌توان به اجرای هشت هزار متر مربع آسفالت خیابان دانشگاه و کوچه صائب و همچنین نصب 120 سطل زباله و 40 پایه چراغ روشنایی در سطح شهر اشاره کرد.

شهردار آب‌پخش از راه‌اندازی چهار میز تنیس روی میز در سطح شهر آب‌پخش خبر داد و اضافه کرد: سه مجموعه بازی کودکان برای نصب در هر سه محله شهر نیز از دیگر برنامه‌های ما در آبان‌ماه است.

پرداخت پنج ماه حقوق عقب‌افتاده کارکنان شهرداری

وی تصریح کرد: حدود 350 تن قیر هم از طریق یارانه دولتی خرید خواهیم کرد و همچنین مقدمات اولیه خرید خودروهای سنگین شهرداری از جمله لودر و ماشین پرس زباله را از طریق یارانه دولتی وزارت کشور انجام خواهیم داد.

عباسی با بیان اینکه اعتبار پروژه‌های آسفالت و مبلمان شهری را از طریق منابع داخلی شهرداری تامین می‌کنیم، افزود: همچنین به زودی با تخصیص اعتبارات استانی کار انجام مناقصه و شروع پروژه‌ها را استارت خواهیم زد که شاخص‌ترین پروژه ما تکمیل بلوار غدیر است.

وی در ارتباط با حقوق پرسنل شهرداری نیز گفت: در مدت حضور بنده در شهرداری آب‌پخش 12 ماه حقوق پرداخت کرده‌ایم که پنج ماه آن حقوق عقب افتاده بوده است و هفت ماه نیز مربوط به دوره خودم بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا