گوناگون

باجه ارایه خدمات الکترونیکی در پست اردبیل راه اندازی می شود

81165092 5697285

به گزارش ایرنا، احمد عبداللهی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: سطح پوشش ایجاد باجه های ارایه خدمات الکترونیکی در فاز نخست تنها در باجه اداره کل پست استان و باجه مرکزی پست اردبیل است.

وی در مورد فرآیند کاری این باجه ها بیان کرد: باجه ارایه خدمات الکترونیکی به منزله یک کافی نت بوده و تمامی خدمات الکترونیکی در چهارچوب مقررات تعیین شده توسط کاربر پستی به مشتریان ارایه می شود.

او با اشاره به نرخ خدمات ارایه شده از طریق این باجه ها افزود: برابر هماهنگی ها، تعرفه ارایه این سرویس مانند مندرجات نرخنامه مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی محاسبه خواهد شد.

عبداللهی در ادامه عنوان کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک هرگونه خدمتی که مورد نیاز مشتریان باشد می تواند توسط این باجه ها به مشتریان ارایه شود و از این رو خدماتی مانند ثبت نام های اینترنتی، پرداخت قبوض آب، برق، گاز و تلفن های ثابت و همراه در این مرحله قابل انجام بوده و بزودی ثبت سفارش خرید بلیط هواپیما و قطار نیز از طریق این باجه ها انجام شود.

وی یکی از راهکارهای پیشرو در زمینه ایجاد نوآوری و ارتقای کیفیت خدمات پستی را ایجاد و ارایه سرویس های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) عنوان کرد و گفت: با گسترش تعاملات سازمانی و توسعه پست نوین امیدواریم شاهد افزایش کارایی و اثربخشی این باجه ها در جهت خدمت رسانی بیشتر به شهروندان باشیم.

8123/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا