گوناگون

بارگاه بی‌بی حکیمه(س) می‌تواند چهارمین قطب فرهنگی و مذهبی کشور شود

امام‌جمعه گچساران گفت: بارگاه بی‌بی‌حکیمه (س) ظرفیت تبدیل‌شدن به چهارمین قطب فرهنگی و مذهبی کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدامین‌ الله حجازی در مراسم افتتاحیه کنگره ملی بی‌بی‌حکیمه(س) در گچساران افزود: با توجه به مشکلات راه این چهارمین چراغ اهل بیت و عصمت و طهارت از مسئولان کشوری انتظار می‌رود نسبت به معرفی جایگاه این بقعه در کنگره بین‌المللی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اظهارکرد: بارگاه امامزاده بی‌بی حکیمه (س) ظرفیت تبدیل شدن به چهارمین قطب فرهنگی و مذهبی کشور را دارد.

امام جمعه گچساران تصریح‌کرد: نفس کشیدن همه ما شیعیان وابسته به اهل بیت(ع) است و باید در مستحکم‌تر کردن جایگاه این چراغان هدایت بیشتر تلاش کرده تا بتوانیم از برکات آنان در تمام زندگی بهره‌مند شویم.

حجازی عنوان کرد: با توجه به مشکلات ارتباطی این امامزاده انتظار می‌رود مسئولان نسبت به تخصیص اعتبارات لازم برای بهسازی و ساماندهی جاده ارتباطی همکاری کنند.

وی گفت: مردم استان کهگیلویه وبویراحمد همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه‌ها حضور داشته و ولایت‌مداری و دینداری خود را در تمام عرصه‌ها اثبات کرده‌اند.

وی افزود: در جهان امروز که دشمنان ما با استفاده از جنگ نرم سعی در گمراه کردن نسل جوان ما دارند باید جوانان را بیشتر با برکات این امامزادگان و سیره آنان آشنا کرده تا بتوانیم نقشه دشمنان اسلام را مانند همیشه نقش برآب کنیم.

حجازی عنوان کرد: امید است بتوانیم هرجه سریع‌ترمشکل راه این امامزاده را حل کنیم.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه یک نقطه عطفی در تاریخ این استان است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا