گوناگون

بالاترین کار فرهنگی ترویج قرآن و عترت است/ اهانت به ساحت قرآن اوج کینه توزی استکبار

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر چهارشنبه در نشست معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت و منتخب فعالان قرآنی لرستان اظهار داشت: ترویج قرآن و عترت توجه به وصیت پیامبر اکرم(ص) و ضامن سعادت دنیا و آخرت است.

وی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ما امروز شاهد بالندگی جامعه قرآنی و چهره های قرآنی هستیم که امروز در عرصه بین المللی نقش آفرینی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: در گذشته وهابیت دو تهمت بزرگ نماز نخواندن و آشنا نبودن با قرآن را به شیعیان زدند که به برکت فتوای امام راحل(ره) که حاضر شدن در نماز اهل سنت در مسجدالحرام و مسجد النبی را لازم دانستند از تهمت اول مبرا شدیم.

حجت الاسلام میرعمادی تصریح کرد: همچنین به برکت حمایت های بی نظیر مقام معظم رهبری از ترویج فرهنگ قرآنی امروز برجستگان قرآن و قاریان ممتاز بین المللی، حافظان کل قرآن، مدبران و مفسران قرآن از جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی عنوان کرد: امروز در زمینه تعلیم و تفسیر و تدبر و دفاع از قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام پیشتاز است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به ترویج قرآن توسط پیامبر(ص)، ائمه اطهار(ع) و علما تصریح کرد: تدبر و تعلیم قرآن به عهده همه ماست و ما امروز در برابر قرآن مسئولیم و باید از قرآن دفاع کنیم زیرا که قرآن همواره از سوی دشمنان مورد هجمه بوده است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه دشمنان ما و استکبار جهانی به دنبال مبارزه با قرآن ناطق هستند یادآور شد: اهانتی که به ساحت مقدس قرآن صورت می گیرد اوج کینه توزی استکبار جهانی را می رساند.

وی تصریح کرد: چگونه دنیای غرب به حقوق بشر، آزادی بیان و کتاب و علم مباهات می کند در شرایطی که در برابر سوزاندن کتاب الهی و اهانت به آن سکوت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: روح قرآن و کلام الهی ولایت و امامت است در حالیکه دشمنان ما قرآن بدون روح می خواهند.

حجت الاسلام میرعمادی افزود: امروز دشمنان قرآنی که در آن عزت، پیام صلح و دوستی، تقوا، طهارت، ایمان و بیدار کننده باشد و سربلندی به ارمغان بیاورد را نمی خواهند و به گفته امام بزرگوار به دنبال اسلام امریکایی هستند.

وی با بیان اینکه اسلام ناب برخواسته و برگرفته از قرآن و عترت است، یادآور شد: مقام معظم رهبری امسال را سال فرهنگ و اقتصاد نامیدند و بالاترین کار فرهنگی ترویج قرآن و عترت است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با یادآوری اینکه فرهنگ مدنظر مقام معظم رهبری برخواسته از قرآن و عترت است، گفت: در استان لرستان به یک رشد بسیار خوبی از نظر کمی و کیفی در زمینه موسسات قرآنی رسیدیم و حافظان و قاریانی داریم که در سطح بین المللی حاضر می شوند و صاحب رتبه و برتر هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا