گوناگون

باند سارقان شتر در فردوس دستگیر شد

جانشین انتظامی شهرستان فردوس از دستگیری باند سارقان شتر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان‌جنوبی، سرهنگ دوم «حسین جوادی» گفت: با اعلام خبرسرقت 8 نفر شتر از شهرستان سرایان و احتمال عبور شترهای مسروقه از حوزه‌ی استحفاظی این شهرستان بلافاصله مراتب در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: سه اکیپ از انتظامی شهرستان پس از انجام تحقیقات و ردزنی، سارقان را به همراه شترهای مسروقه در حوالی روستای «پلند» این شهرستان که به سمت بردسکن کاشمر در حرکت بودند شناسایی کردند.

جانشین انتظامی شهرستان فردوس افزود: پس از شناسایی، سه نفر متهم دستگیر و 8 نفر شتر سرقتی نیز کشف شد و در تحقیقات اولیه سارقان سعی در کتمان بزه ارتکابی داشتند اما با وجود علل کافی به سرقت اعتراف کردند.

جوادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی 8 نفر شتر را حدود 800 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در آسیب‌شناسی، علت و انگیزه ارتکاب جرم از سوی این باند بدهی به بانک، بیکاری و فقر مالی اعلام شده است.

براساس این گزارش، از سارقان یک دستگاه موتورسیکلت تریل و یک دستگاه موتورسیکلت هوندا که در راندن و هدایت شتران مسروقه استفاده می‌شد توقیف شد و متهمان با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا