گوناگون

باید فرهنگ حمایت از سرمایه‌گذاری را در جامعه نهادینه کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حاجی زاده  بعد از ظهر یکشنبه با اشاره به فرا رسیدن سالروز ارتحال امام راحل افزود: یکی از اندیشه های سیاسی امام راحل برقراری حکومت اسلامی با محوریت ولایت فقیه بود که امروز برای ما به یادگار گذاشته است.

وی همچنین بر انتقال افکار و اندیشه های امام راحل به نسل های امروز و آینده که امام راحل را ندیده اند تأکید کرد و این امر انتقال را وظیفه همه دانست.

امام جمعه اهر، تکیه به مردم، تأکید بر وحدت، ایستادگی در مقابله سلطه گران، نفی فرهنگ غربی، توجه به فرهنگ اصیل اسلامی را از خصوصیات بارز امام راحل دانست و افزود: امروز همه مردم و مسئولان نیز باید این خصوصیات امام راحل را سرلوحه خود قرار دارد و دنبال کنند.

وی همچنین با اشاره به تقارن روز پاسدار با میلاد امام حسین ( ع ) گفت: همانطوریکه پاسداران در عرصه های مختلف از جمله ۸ سال دفاع مقدس در کنار سایر نیروها برای دفاع از کشور حضور گسترده داشتند تا آخر هم به این حضور گسترده در سایر عرصه ها نیاز است و کسی نخواهد توانست مانع آن شود.

وی با اشاره به برگزاری دومین همایش فرصتهای سرمایه گذاری در ۲۰ خردادماه در اهر، ابراز امیدواری کرد با همت سرمایه گذاران و حمایت مسئولان شاهد حل معضل بیکاری که از مشکلات منطقه می باشد باشیم.

وی گفت: برگزاری دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان اهر فرصتی مناسب و مغتنم برای جلب و جذب افرادی است که سال‌های سال از موطن و زادگاه مادری خود دور افتاده‌اند در حالیکه امکانات و سرمایه دارند و می‌توانند کمک بزرگی به رونق اقتصادی شهرستان کنند.

وی گفت: باید فرهنگ حمایت از سرمایه‌گذاری را در جامعه نهادینه کنیم تا بتوانیم در جذب سرمایه‌گذار همه آحاد جامعه نقش خود را ایفا کنند.

وی گفت: همچنانکه در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم ایران پیشگام بودند و همه نقش خود را به نحو شایسته ایفا کردند، امروز نیز در جبهه اقتصادی باید در زمینه رونق اقتصادی کشور با تکیه به فناوری‌های داخلی و حمایت از تولیدات ساخت کشورمان با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش کنیم.

امام جمعه اهر تأکید کرد: تلاش در زمینه حل مشکلات مردم به خصوص تلاش برای اشتغال و سرمایه‌گذاری همچنین زمینه‌سازی برای فعالیت جوانان بیکار شهرمان بزرگ‌ترین عبادت است و هر کسی که در تحقق این امر کمک کند قطعاً رضایت خدا را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه اهر، همچنین با اشاره به انتخابات عراق گفت: برخلاف خواسته دشمنان عراق، مردم و به خصوص اهل سنت با رأی قاطع خود به نوری مالکی توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

وی همچنین به سنگ اندازی آمریکا و هم پیمانانش در آستانه انتخابات سوریه گفت: این همه شیطنت ها نشان از به خطر افتادن منافع آنهاست و ادعای آنها در ارتباط با حقوق بشر، آزادی و دموکراسی دروغ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا