گوناگون

فضاي عمومي جامعه باید به سمت نشاط و تعالی سوق پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، یونس رنجکش عصر یکشنبه در جمع مسئولان شهرستان رودسر افزود: نگاه تلفيقي كارهاي عمراني، فرهنگي و اجتماعي باعث توسعه جامعه مي شود.

وي در ادامه به بحث اعتدال، تدبير و اميد اشاره کرد و اظهارداشت: مردم به شعارها و گفتمان رئیس جمهور اعتماد کردند تا مسير كشور به ايده آل مد نظر  برسد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: مدیران باید با نگاه اعتدال و برنامه ريزي منطقي در مسير توسعه استان و شهرستان گام بردارند تا به رويكرد دولت دست پيدا كنند.

وی همچنین به سالگرد امام راحل اشاره کرد و افزود:  رویکرد نوآورانه در برنامه های سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ضرورتی انکار ناپذیر است.

رنجکش تصریح کرد: جایگاه حضرت امام (ره)و منزلت ایشان نزد همگان شناخته شده است و وظیفه ای که مسئولان بر عهده دارند فراهم کردن بسترهای مناسب برای حضور مردم علاقمند و دوستدار حضرت امام راحل برای سوگواری و بزرگداشت نام و یاد ایشان در این ایام است.

وی با تاکید بر اینکه امام متعلق به هیچ جریان و گروه خاصی نیست بر لزوم تبیین جایگاه، منزلت، شخصیت و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) در جامعه تاکید کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان ادامه داد: رسانه ها در این میان نقش بسیار مهمی دارند و باید با بازخوانی دیدگاه های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش پویاتری در معرفی اندیشه های حضرت امام راحل به جامعه به ویژه نسل جوان در شرایط امروز داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا