گوناگون

بخشدار جدید آبدان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه آبدان عصر دوشنبه در ائین معارفه بخشدار جدید شهر آبدان اظهار داشت: شهرستان دیر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف است که لازم است تا از این ظرفیت‌ها به خوبی برای توسعه مناطق مخلف شهرستان استفاده شود.

حجت الاسلام محمدحمیدی نژاد در ادامه به برخی از مشکلات مردم در شهر و بخش ابدان اشاره کرد و بیان داشت: هر مسئولی که در هر مسئولیتی قرار می‌گیرد باید از همه توان و انرژی خود برای ارائه خدمات مناسب به مردم استفاده کند.

امام جمعه ابدان در ادامه بر لزوم احترام به مراجعه‌کنندگان در ادارات تاکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و خدمت خالصانه به مردم ازسرمایه های بزرگ برای مدیران دستگاه های اجرایی است.

حجت الاسلام حمیدی‌ژاد با اشاره به شعار امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ بر لزوم تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: مسئولان تلاش کنند تا زمینه کار فرهنگی در جامعه گسترش پیداکند.

وی در ادامه خواستار تسهیل در ازدواج جوانان شد و اضافه کرد: اگر هزینه ازدواج و اشتغال جوانان فراهم شود فساد در جامعه کمترمی شود و اگر مسئول در هزینه بیت‌المال اهمیت دهد، مردم از مسئولان یاد می‌گیرند.

لازم به ذکر است که در این نشست محمد فخرایی به عنوان بخشدار جدید آبدان معرفی و از خدمات مهدی فخرایی در مدت مسئولیت در پست سرپرستی بخشداری آبدان قدردانی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا