گوناگون

مردم دیر سال‌ها از نداشتن بیمارستان رنج می‌برند/ پیشرفت 50 درصدی بیمارستان دیر

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه اعتماد عصر دوشنبه در آئین معارفه بخشدار آبدان اظهار داشت: شهرستان دیر در بخش صید و صیادی، کشاورزی و دریانوردی دارای پتانسیل خوبی است که با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح می‌توان شاهد رشد و ترقی این شهرستان بود.

وی افزود: بخش آبدان در تولید محصول گوجه فرنگی خارج از فصل به عنوان قطب استان و کشور محسوب می‌شود که نماینده دولت در این بخش می‌تواند با همکاری سایر بخش‌ها و استفاده از تجربه و تخصص افراد زمینه رشد و شکوفایی این بخش را فراهم کند.

یمارستان در دست ساخت فقط 50درصد پیشرفت دارد

فرماندار دیر در رابطه با بیمارستان نیمه‌تمام دیرگفت: شهرستان دیر سال هاست که از نبود بیمارستان رنج می برد و بیمارستان در دست ساخت فقط 50درصد پیشرفت کرده است.

وی در ادامه بر لزوم تسریع در بهره‌برداری از این بیمارستان تاکید کرد و بیان داشت: امید است با همت مسئولان و توجه مدیران به درمان وبهداشت مردم تا پایان سال از آن بهره‌مند شویم.

بهره‌برداری از ساختمان بخشداری ابان تا پایان خرداد

وی اضافه کرد: در اولین قدم برای تاسیس بخش شدن آبدان چارت تشکیلاتی برای آن پیگیری شد و برای ساختمان آن نیز اعتباری اختصاص یافت که امیدواریم تا پایان خرداد کار این ساختمان به اتمام برسد.

فرماندار دیر گفت: از بخشدار آبدان می‌خواهیم که با تعامل با شوراهای اسلامی شهر و روستا، احترام به مردم و اجرای سیاست دولت تدبیر و امید و استفاده از مشارکت‌های مردمی زمینه رشد وشکوفایی این بخش فراهم کند.

در این نشست محمد فخرایی به عنوان بخشدار جدید آبدان معرفی شد و از خدمات مهدی فخرایی در مدت مسئولیت سرپرستی بخشداری آبدان قدردانی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا