گوناگون

بخش دیالیز بیمارستان خورموج دهه فجر افتتاح می‌شود/ پیشرفت 65 درصدی پانسیون بیمارستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ایرج بیژنی پیش از ظهر دوشنبه در نشست بررسی پروژه‌های شهرستان دشتی اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی به منظور توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های خوبی را نیز در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد: یکی از طرح‌های بسیار خوبی را که در شهرستان دشتی در دست اجرا داریم، احداث پانسیون بیمارستان خورموج است که هم اکنون دارای 65 درصد پیشرفت فیزیکی است و تا اسفندماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني دانشگاه علوم پزشكي بوشهر همچنین به پیشرفت 75 درصدی اجرای بیمارستان خورموج اشاره کرد و بیان داشت: بخش دیالیز بیمارستان خورموج دهه فجر افتتاح می‌شود.

پیشرفت 95 درصدی تعمیرات شبکه بهداشت دشتی

وی با اشاره به پیشرفت 95 درصدی اجرای تعمیرات اساسی ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی، تصریح کرد: در این طرح محوطه‌سازی و دیوار کشی دیده نشده است.

بیژنی به اهمیت اجرای این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: با تکمیل این پروژه 33 درصد به فضای کنونی بیمارستان اضافه خواهد شد که مبلغ مورد نیاز برای آن سه میلیارد ریال است.

اجرای پایگاه بهداشتی شنبه با مشارکت بنیاد مسکن

وی از اجرای پایگاه بهداشتی شنبه با مشارکت بنیاد مسکن خبر داد و افزود: اعتبارات در نظر گرفته شده در این زمینه پاسخگو نیست که تلاش‌های زیادی در این زمینه صورت گرفته است ولی این مبلغ نمی‌تواند پروژه را به اتمام برساند.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني دانشگاه علوم پزشكي بوشهر با بیان اینکه تکمیل خانه بهداشت و درمان کردوان علیا نیمه کاره است، اذعان داشت: 11 پروژه دیگر نیز خارج از اعتبارات استانی است که به 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا