گوناگون

ولایت و بصیرت نظام اسلامی را بیمه کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله مهمان نواز ظهر دوشنبه در جمع نمازگزاران بجنوردی، اظهار داشت: امروز دشمن پس از ناکامی در جنگ سخت، برای رسیدن به اهداف خود روش جنگ نرم را در پیش گرفته و با تهاجم فرهنگی، فرقه سازی، تجمل گرایی و دسیسه های مختلف سعی بر سرکوب ارزشهای اسلام دارد.

وی اضافه کرد: به جرئت می توان گفت با وجود برخی اثرپذیری ها از این تلاش های دشمن، در سایه تلاش های متقابل دلسوزان اسلام و انقلاب، خوشبختانه تاکنون دشمنان راه به جایی نبرده اند و امت اسلامی در سایه ولایت و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری با بصیرت و روشنگری، شکست ناپذیر و پیروز بوده است.

آیت الله مهمان نواز تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامي با سلاح اصلي که همان قلم و جنگ نرم و ستيز فرهنگي است براي ضربه زدن به اين نظام وارد صحنه شده اند و دشمن در جنگ نرم در گام نخست باورهای دینی و اعتقادی نسل جوان را نشانه گرفته است.

وی اضافه کرد: تلاش دشمنان نظام اسلامي در خارج از مرزهاي کشور، ايجاد اختلاف و تفرقه ميان مذاهب و اقوام مختلف در کشور است، در حالي که آنها از همکاري ها و تعاملات موجود در بين مذاهب و اقوام مختلف ايران بي اطلاع هستند.

به گفته وی هراس از بصيرت و ولايتمداري باعث شده تا استكبار جهاني در اين برهه از زمان با هر روشي عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي توطئه كند.

آیت الله مهمان نواز افزود: بصیرت و معنویت دو عنصر مهمی است که امروز باید در میان نسل جوان جامعه نهادینه شوند تا آنها را در مقابل توطئه های نرم دشمنان واکسینه کند.

وی با بیان این که حجاب و عفاف نيز از ديگر موضوعاتي است که دشمن براي انحطاط جامعه ايراني روي آن سرمايه گذاري فراوانی کرده استف تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم باید بدانند که حجاب فراتر از مسأله ای شخصی بوده و در صورت بي توجهي به آن امنيت جامعه به مخاطره مي افتد.

آیت الله مهمان نواز اظهار کرد: درک و حساسیت نسبت به این مسائل همه در گرو داشتن بصیرت است و در این میان توجه به مفاهیم و احکام عالیه قرآن کریم بهترین وسیله برای رسیدن به بصیرت محسوب می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا