گوناگون

برای حل مشکل قطار شهری قم با رئیس جمهور مذاکره شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدصادق صالحی منش شامگاه یکشنبه در مراسم بهره برداری از 14 بوستان در سطح شهر قم که در محل احداث بوستان خانوادگی شهدای اصناف در خیابان 15 خرداد برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: با تلاش مجموعه شهرداری قم و مسئولان شهری و استانی شاهد اجرای پروژه‌های خوبی در ماه‌های اخیر هستیم که احداث این تعداد بوستان و افتتاح آن از جمله این اقدامات ارزشمند است.

استاندار قم، کار در شهرداری را پیچیده خواند و افزود: هر چند که کار در شهرداری سخت است اما مسئولان شهری در راستای ارائه خدمات به مردم قم با یگدیگر همدل و همراه هستند تا بتوانند خدمات ماندگاری را به مردم ارائه کنند.

وی ابراز داشت: مجموعه استانداری در راستای اجرای پروژه‌های شهری تمام تلاش و امکانات خود را به میدان خواهد آورد و معاونین استاندار در این خصوص ماموریت دارند تا موانع بر سر راه پروژه‌های شهری را بردارند تا هر چه زود‌تر شاهد افتتاح آنان باشیم.

IMG10023644

حجت الاسلام صالحی منش، با اشاره به بازگشایی بلوار شهید روحانی در این منطقه اظهار داشت: در راستای احداث این بلوار شاهد بودیم که مردم منطقه همراهی صمیمانه‌ای با شهرداری داشتند و با توجه به اینکه وابستگی به محل زندگی خود داشتند، حاضر شدند برای به سرانجام رسیدن این پروژه محل زندگی خود را تغییر دهند و بدون اینکه پرونده‌ای به کمسیون ماده 9 ارجاع داده شود 600 منزل در مسیر احداث بلوار تملک شد.

وی در خصوص بوستان‌های احداث شده نیز ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند شهرداری، از مسئولان خواست تا فضای مناسبی را برای خانواده‌ها در این بوستان‌ها فراهم و از استعمال دخانیات در این اماکن جلوگیری کنند.

استاندار قم ابراز داشت: بخشی از هزینه‌های احداث بوستان‌هایی که افتتاح شده است از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم بوده و شخص رئیس جمهور نیز بر حل مشکلات شهر ی قم توجه و اهتمام خاصی دارند که در ملاقاتی با ایشان در خصوص قطار شهری و مشکلات این پروژه صحبت شد و مقرر شد تا تمهیداتی اندیشیده شود این پروژه مهم در قم هر چه زود‌تر مراحل کاری خود را طی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا