گوناگون

خانه های داوطلب هلال احمر در روستاهای خراسان رضوی راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز یزدانی صبح دوشنبه در نشست خبری مرحله استانی مسابقات فرهنگی و امدادی “رفاقت مهر” در مشهد اظهار کرد: هلال احمر خراسان رضوی با افتتاح خانه داوطلب در روستاها در مناطقی مانند رضویه، احمد آباد، طرقبه و شاندیز، کلات نادر و چناران پست های امدادی را تقویت می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد همچنین تشکیل مجمع خیرین داوطلب هلال احمر را از اهداف این جمعیت در استان دانست و افزود: این مسابقات در چهار روز رقابت و در رشته های قرائت، مفاهیم،زبان انگلیسی و در بخش امدادی شامل حمل مصدوم و کمک های اولیه برگزار شد.

یزدانی گفت: هدف برگزاری این مسابقات ارتقای روحیه امدادگری و آمادگی برای مقابله با بحران های کشوری است و این رقابت تمرینی سراسری برای جوانان این جمعیت است.

وی مشهد با جمعیتی 3 میلیونی را دارای ظرفیت مناسب برای توسعه جوانان هلال احمر دانست و عنوان کرد: نهاد هلال احمر به خاطر ویژگی های منحصر به فردش از گستردگی طیف فعالیت ها برخوردار و البته همیشه در حال آماده باش است.

یزدانی اعلام کرد: جمعیت بین 14 تا 24 سال در هلال احمر مشهد بالغ بر یک میلیون نفر است و کانو ن های دانشجویی 150 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد توسعه و بهره گیری از ظرفیت کانون های دانشجویی و کانون های کارگری و نهادهای مردم نهاد را در راستای تسکین آلام بشری بسیار دارای اهمیت و از اهدافد این نهاد دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا