گوناگون

فعالیت کانون های هلال احمر طلاب در حوزه های علمیه خراسان رضوی گسترده تر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، جمال زرگر صبح دوشنبه در نشست خبری مرحله استانی مسابقات فرهنگی و امدادی رفاقت مهر در مشهد اظهار کرد: یازده هزار دانشجویی در 38 کانون دانشجویی در خراسان رضوی فعال هستند.

 وی از انعقاد تفاهم نامه جدید با آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد و گفت: 73 هزار دانش آموز تحت پوشش این جمعیت در استان قرار می گیرند و 400 واحد دانش آموزی به هزار واحد افزایش خواهد یافت.

زرگر بیان کرد: همچنین با انعقاد تفاهم نامه با بهیاری ها و وزارت کشور در خراسان رضوی 63 واحد کانون روستایی فعال شده است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از تشکیل کانون های هلال احمر طلاب در حوزه های علمیه مشهد و خراسان رضوی خبر داد و افزود: 12 کانون طلاب در استان فعال هستند و تا آخر سال 93 افزایش می یابد.

زرگر عنوان کرد: همچنین فعالیت کانون غنچه های هلال احمر نیز با 101 واحد آموزشی تحت پوشش بهزیستی استان در مهد های کودک می تواند آموزش امداد از دوران کودکی را جدی تر و این آموزش ها را از این طریق به خانواده ها منتقل می کند.

وی از کسب مقام اول هلال احمر خراسان رضوی در کشور در طرح امداد و نجات خبر داد و در ادامه گفت: در 17 شعبه استان 100 هزار نفر در طرح های اوقات فراغت این جمعیت شرکت کردند.

وی در خصوص برگزاری مسابقات رفاقت مهر گفت: هدف این مسابقات هدایت و پرورش شناخت دانش آموزان است و 520 نفر در این مسابقات در مرحله استان شرکت دارند و در مرحله کشوری 1800 نفر در آبان ماه رقابت خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا