گوناگون

برتری پرگل ماهان تندیس برابر نایب قهرمان فوتسال قم/ 14 روز تا نیمه نهایی جام حذفی

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که دو هفته دیگر تا بازی دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده، شاگردان محسن حسن زاده در تیم ماهان تندیس قم آخرین تلاش‌ها را برای افزایش میزان آمادگی خود انجام می‌دهند.

در این بین با توجه به رقابت نزدیک بین تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی در نخستین دوره بازی‌های جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور که با حضور تیم های ماهان تندیس قم، شهرداری تبریز، میثاق تهران و تاسیسات دریایی تهران به صورت رفت و برگشت به انجام می‌رسد، بازی‌ها در اوج حساسیت برگزار می‌شود.

ماهان تندیس قم یکی از تیم‌های حاضر در نخستین دوره مسابقات جام حذفی فوتسال است که در این دوره با سرمربیگری محسن حسن زاده و با برخورداری از بازیکنان شاخص بومی و دو مهره غیربومی بر استعداد و توانمندی بازیکنان خود تکیه کرده تا قهرمانی این رقابت ها را برای فوتسال قم به ارمغان بیاورد.

شاگردان محسن حسن زاده که از اولین روز اردیبهشت‌ماه به صورت جدی وارد تمرینات و برنامه های آماده سازی خود شده اند، بعد از تمرین مداوم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، رو به انجام دیدارهای تدارکاتی آوردند و امروز در مصافی تدارکاتی مقابل تیم فرید قم به میدان رفتند.

در این دیدار که با هماهنگی مدیران دو باشگاه عصر جمعه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، بازیکنان تیم فوتسال ماهان تندیس قم با انگیزه بسیار بالا برابر تیم دسته یکی فرید قم قرار گرفتند و در نهایت برتری با تیم ماهان تندیس قم بود.

در این دیدار که بسیار زیبا و مهیج نیز برگزار شد و دو تیم با انگیزه و جدی بازی کردند، تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیداری برتر با نتیجه پرگل و جالب توجه 7 بر 1 تیم فرید قم را شکست داد تا با روحیه‌ای خوب آماده ادامه بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور شود.

در این دیدار بازیکنان تیم فرید قم که خود را برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال لیگ منطقه ای باشگاه‌های کشور آماده می‌کنند، بازی خوبی به نمایش گذاشتند، اما تیم ماهان تندیس قم به لحاظ برخورداری از بازیکنان با تجربه توانست این دیدار را به سود خود به پایان ببرد.

این دیدار در حالی برگزار شد که تیم فوتسال ماهان تندیس قم هفته آینده راهی تبریز می‌شود تا در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم فوتسال شهرداری تبریز برود، ضمن اینکه فرید قم نیز در تلاش برای راهیابی به مرحله مرحله نهایی لیگ منطقه ای فوتسال باشگاه های کشور برابر رقبای خود قرار خواهد گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا