گوناگون

برخورد جدی با سودجویان و متخلفان عرضه کالا

نعمت الله ترکی در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این کارگروه همیشه و به صورت روزانه موضوعاتی را که در دستور کارشان است را منطقه به منطقه پیگیری می کنند.

وی بیان داشت:  این کارگروه متشکل ازسازمان تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان بهداشت و درمان و اداره دامپزشکی است و بازرسی ها با حضور این دستگاه ها در محل مورد نظر صورت می گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاداری تهران با اشاره به اینکه بازرسی ها در روزهای پنجشنبه و جمعه بازتاب بسیار خوبی در بین مردم داشته است، اظهار داشت: به این تیم بازرسی اعلام شده است هر کجا با مسئله گرانفروشی مواجهه شدند همان لحظه بر اساس قانون حکم صادر کنند.

ترکی ادامه داد: با همراه شدن نماینده سازمان تعزیرات به همراه تیم بازرسی و صدور حکم مبنی بر گرانفروشی و یا کم فروشی دیگر رسیدگی به پرونده ها با تاخیر انجام نمی گیرد.

وی گفت: فروشندگانی که بطور عمد کالاهایی را انبار کرده و به دنبال افزایش قیمت هستند تا محصولاتشان را با قیمت بالایی در بازار عرضه و به فروش برسانند این فروشندگان احتکار کننده محسوب می شوند.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران خاطرنشان کرد: تیم بازرسی استان پس از مواجهه با این افراد پس از انجام قیمت کارشناسی کالا را به همان قیمت کارشناسی شده به فروش می رساند و برابر قانون با این افراد برخورد می کنند.

انتهای‌پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا