گوناگون

بررسی همکاری های اقتصادی استان قم و گنسو چین در قم

نشست بررسی همکاری‌های اقتصادی استان قم و گنسو چین با حضور جمعی از مسئولان نشست همکاری‌های اقتصادی استان قم و استان گنسو چین در استانداری قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی قم، در این مراسم که معاون وزیرکشور، مشاور عالی استاندار گنسو چین، مسئولان اتاق بازرگانی کشور، فرماندار قم و مدیران استان حضور داشتند ظرفیت‌های اقتصادی قم و گنسوی چین، ارزیابی شد.

در این مراسم رئیس اتاق بازرگانی گنسو با ابراز خرسندی از تعاملات اقتصادی و فرهنگی میان ایران و چین گفت: انجام امور بازرگانی دو طرف می‌تواند نقش عمده‌ای در توسعه‌ی اقتصادی و سودآور برای هر دو کشور داشته باشد.

وی تصریح کرد: همکاری میان قم و گنسو، قدمتی طولانی دارد و طبق تفاهمنامه‌های امضا شده این دو استان خواهرخوانده یکدیگر هستند و می‌کوشیم تعاملات در عرصه‌های مختلف را تداوم بخشیم.

رئیس اتاق بازرگانی گنسو با اشاره به برگزاری کمیسیون‌های اقتصادی در خصوص تعاملات میان این دو تاستان خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی تعامل دارد با ارزیابی دقیق نیازها و اولویت‌های اقتصادی شرایط را برای توسعه‌ی روابط اقتصادی باز بگذارد.

وی از حضور فعال شرکت‌های چینی در ایران نیز خبر داد و اظهار امیدواری کرد بتوان دستآوردهای به وجود آمده در تعاملات اقتصادی را در جهت توسعه‌ی ظرفیت‌های موجود به کار بگیریم و هر دو طرف به سود و منفعات برسند به‌ویژه اینکه نمایشگاه توانمندی‌های چین نیز می‌تواند بخش قابل توجهی از این ظرفیت‌ها را نشان دهد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه توانمندی‌های تجاری و اقتصادی چین عصر امروز(یکشنبه 19 مردادماه) در نمایشگاه دائمی استان قم به مدت دو روز افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا