گوناگون

برنامه‌های فرهنگی باید دارای جاذبه و قدرت گیرایی بالا باشند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در نشست مربیان و دانش‌آموزان دختر عضو قرارگاه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بوشهر اظهار داشت: بانوان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و داری نقش ویژه و ممتازی نسبت به مردان هستند.

وی به سرمایه‌گذاری دشمنان در بحث تهاجم فرهنگی بر روی بانوان اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان به خوبی دانسته‌اند که در صورتی که بتوانند درجامعه زنان مشکل ایجاد کنند می‌تواند در کل جامعه به اهداف مورد نظر خود برسند.

امام جمعه بوشهر خواستار سرمایه گذاری و طراحی دفاع مقدس فرهنگی ویژه‌ای در عرصه بانوان شد و بیان داشت: باید برای مقابله با سرمایه گذاری و تهاجم ویژه دشمنان در بخش بانوان ما نیز وارد صحنه شویم و دفاع مقدس فرهنگی تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه بانوان باید افسران این دفاع مقدس فرهنگی در عرصه بانوان باشند، اضافه کرد: بانوان نزدیکی بیشتری به جامعه خود دارند و تهاجم فرهنگی را بیشتر درک و احساس می‌کنند و تاثیرگذاری بیشتری خواهند داشت.

لزوم ارائه فرهنگ اصیل اسلامی به جامعه ملی و فراملی و جهانی

آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: آسیب شناسی جامعه بانوان یکی از کارهای اساسی است که باید در این راستا انجام شود و آسیب های موجود و محتمل و عوامل و راهکارهای اعمال آن آسیب‌ها به خوبی مورد توجه قرار گرفته و شناسایی شود و سپس راهکار دفاع مقدس فرهنگی را طراحی و مدیریت کنیم.

وی در ادامه بر لزوم ارائه فرهنگ اصیل اسلامی هم به جامعه ملی و هم به جامعه فراملی و جهانی تاکید کرد و افزود: دفاع مقدس فرهنگی و تبلیغ مقدس فرهنگی از ضروریات است که باید کارهای زیادی در این زمینه انجام شود.

نماينده ولی فقیه در استان بوشهر بر لزوم وجود جاذبه در برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: باید کار کارشناسی لازم در زمینه دفاع مقدس فرهنگی صورت بگیرد و برنامه‌ها دارای قدرت گیرایی بالایی در مدل و محتوا باشند.

در این دیدار که در آستانه فصل تابستان و افتتاح قرارگاه‌ها و برنامه‌های تابستانی برگزار شد، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بوشهر و تعدادی از مربیان و دانش آموزان، نکته نظرات، راهکارها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا