گوناگون

برنامه آماده سازی تیم ملی دوومیدانی برای بازی های آسیایی/ شانس مدال داریم

به گزارش خبرنگار مهر، افشین داروری در حاشیه سفر به اردبیل و برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت دوومیدانی استان در جمع خبرنگاران اضافه کرد: امسال سال پرکاری برای دوومیدانی است، چراکه علاوه بر آماده سازی تیم ملی برای حضور در بازی های اینچوان کره؛ مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک را نیز برای نوجوانان و جوانان خواهیم داشت.

وی با اشاره به رقابت های قهرمانی اسیا و المپیک بین المللی برای نوجوانان تاکید کرد که تیم ملی جوانان نیز در مسابقات آسیایی و جهانی حضور خواهند یافت.

رئیس فدراسیون دوومیدانی از اعزام تیم 15 نفره نوجوانان به مسابقات قهرمانی آسیا طی 25 اردیبهشت ماه جاری خبر داد و متذکر شد: 15 خردادماه مسابقات آسیایی جوانان را در پیش خواهیم داشت، در مردادماه نیز نوجوانان و جوانان به مسابقات المپیک و جهانی آمریکا و چین اعزام می شوند.

وی همچنین با اشاره به روند آماده سازی تیم ملی برای بازی های آسیایی تصریح کرد: هم اکنون 30 ورزشکار در رشته های مختلف در اردو هستند که این روند تا اول مرداد تداوم داشته و اول مرداد از این تعداد 12 الی 15 ورزشکار ریزش خواهند کرد تا نفرات اعزامی مشخص شوند.

داوری با بیان اینکه مسابقات داخلی و اردوها و مسابقات خارجی را پس از آن خواهیم داشت، تاکید کرد: البته 19 اردیبهشت ماه مسابقات جایزه بزرگ و جهانی دوحه قطر را در پیش داریم که با سه ورزشکار در آن حضور خواهیم داشت.

وی اردوی قزاقستان و قرقیزستان در خردادماه و با حضور تمام نفرات حاضر در اردو، مسابقات برترین های آسیا، اردوی داخلی به نمدت 15 الی 20 روز و اردوی لهستان را از دیگر برنامه های آماده سازی تیم ملی برای بازی های آسیایی عنوان کرد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه برای برگزاری اردوی لهستان در حال رایزنی هستیم، عنوان کرد: در این اردو علاوه بر روند آماده سازی در مسابقات و تورنمنت های اروپایی نیز شرکت خواهیم کرد.

وی در بیان میزان موفقیت تیم دوومیدانی در بازی های آسیایی افزود: دوومیدانی ورزش رکوردی است و با توجه به رکوردهای ورزشکاران شانس مدال در این بازی ها داریم، اما نمی شود رنگ مدال ها را از هم اکنون پیش بینی کرد.

داوری آمادگی جسمانی و شرایط آب و هوایی روز مسابقات را در کسب مدال و موفقیت ورزشکاران مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: البته نیاز به شرایط بهتری برای آماده سازی هستیم و تاکید داریم که با توجه به شرایط اقتصادی باید حداقل ها برای تیم فراهم شود، چراکه تمرینات ورزشکاران دیگر بسیار بهتر پیگیری می شود نباید از این تیم ها عقب بیافتیم.

وی همچینن با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی بانوان با پنج بانوی دوومیدانی کار ابراز امیدواری کرد که بهترین نتایج دوومیدانی در بازی های آسیایی کره رقم بخورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا