گوناگون

برنامه های آموزش و پرورش پژوهش‌محور باشد/ مدیر جدید آموزش و پرورش دامغان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی علی آبادی عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش دامغان در محل این مدیریت با اشاره به نقش اساسی آموزش و پرورش در رشد و تعالی جامعه، افزود: صاحب نظران زیربنای هر توسعه ای را آموزش و پرورش می دانند و توجه به آن توجه به تمامی زمینه های جامعه است.

وی با بیان اینکه معلم نفطه ثقل تمامی ابعاد آموزش و پرورش است خاطرنشان ساخت: مدرسه جایگاه علم و ایمان است بنابر این برای این وظیفه بزرگ باید برنامه ریزی مناسبی انجام شود.

فرماندار شهرستان دامغان ضمن تاکید بر ضرورت همکاری تمامی آحاد جامعه با آموزش و پرورش گفت: آموزش و تربیت آینده سازان کشور وظیفه ای ملی است و باید همه در این امر مشارکت داشته باشند و از تمامی امکانات در این راستا استفاده شود.

توجه به نیروی انسانی یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش است

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این آئین اظهار داشت: باید عزم ملی و مدیریت جهادی به صورت جدی در آموزش و پرورش اتفاق بیفتد و از این راه شعار سال مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند.

محمد جهان افزود: آموزش و پرورش تنها جایی است که بین وزیر و معلم آن هیچ تفاوتی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به نیروی انسانی یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش است یادآور شد: مسئولیت در آموزش و پرورش کاری سنگین و دشوار است و  افراد در این نهاد مهم با تمام وجود فعالیت می کنند.

در این آئین از زحمات و خدمات سه ساله محمد علی امانی تقدیر و حجت الله رستمیان به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش دامغان به حاضران معرفی شد.

حجت الله رستمیان دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم حدیث و قرآن، مدرس مقاطع مختلف آموزش و پرورش، معاون پرورش و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و مسئول هماهنگی و برنامه ریزی آموزش و پرورش شش استان با حوزه علمیه قم از جمله مسئولیت های وی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا