گوناگون

کارگاه قصه گویی ویژه کودکان در کتابخانه علامه دهخدای الوند برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید محمدخانی در مراسم اختتامیه کارگاه قصه گویی که روز یکشنبه در کتابخانه علامه دهخدای قزوین برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: با توجه به فرارسیدن این ایام مبارک، برنامه ها و فعالیت های مختلفی در این کتابخانه اجرا می شود که با توجه به اهمیت جذب کودکان به کتابخانه، برنامه ریزی برای این بخش در اولویت قرار گرفته است.
 
وی با ابراز رضایت از استقبال شهروندان الوند از مراجعه به کتابخانه تصریح کرد: این کارگاه برای رده های سنی چهار تا 10 سال به مربیگری فاطمه گودرزوند چگینی برگزار شد.

محمدخانی بیان کرد: در این کلاس قصه های قرآنی از زندگانی ائمه اطهار بازگو و ازشرکت کنندگان خواسته شدتا خلاصه ای از داستان هایی که شنیده اند را تعریف کنند.

این مسئول بیان کرد: همچنین یک دوره مسابقه نقاشی از مباحث مطرح شده در کارگاه برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهداء شد.

محمدخانی با اشاره به فرارسیدن ایام تعطیلات دانش آموزان یادآورشد: پرکردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان از جمله مسائلی است که باید با دقت  بیشتری برای آن برنامه ریزی کرد.

وی یادآورشد: کتابخانه های شهرستان البرز شامل کتابخانه های دبیرسیاقی، یادگار امام محمدیه و علامه دهخدای الوند خوشبختانه از کتابخانه های فعال استان هستند که برنامه ها و فعالیت های متنوع و خدمات رسانی خوب آنها به مراجعان این کتابخانه ها را در رده ممتاز قرار داده است.

محمدخانی در پایان گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت فرهنگ، امیدواریم با حمایت و همکاری هرچه بیشتر مسئولان شهری و مدیران دستگاه های استان در راستای توسعه خدمات فرهنگی کتاب و کتابخوانی موفق ظاهر شویم.

کتابخانه علامه دهخدا در شهر الوند از سال 1359 راه اندازی شده و هم اکنون شهربانو غنمی مسئولیت این کتابخانه را بر عهده دارد و سید مجتبیوی، حميد ميرفخاري، زکیه عسگرپور و معصومه رضوان مهر کتابداران این کتابخانه هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا