گوناگون

برنامه هفته هفته سي و ششم لاليگا

هفته سي و ششم رقابت‌هاي لاليگا فردا شب با برگزاري چهار ديدار ادامه مي‌يابد و در اولين مسابقه بارسلونا که با يک بازي بيشتر از رئال مادريد در رده دوم جدول لاليگا قرار دارد، مقابل ختافه به ميدان خواهد رفت.

شاگردان مارتينو از ساعت 18 و 30 دقيقه در نيوکمپ از تيمي پذيرايي مي‌کنند که تلاش مي‌کند، از منطقه خطر فاصله بگيرد. ختافه در حال حاضر با 35 امتياز در رده هفدهم ليگ 20 تيمي اسپانيا قرار دارد و تلاش مي‌کند در فاصله دو هفته مانده به پايان رقابت‌هاي لاليگا خود را در اين ليگ نگه دارد.

در ساير مسابقات مالاگا که هفته گذشته مغلوب ختافه شده بود، از ساعت 20 و 30 دقيقه ميزبان الچه خواهد بود. الچه نيز با 36 امتياز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و اختلاف آن با آلمريا در منطقه خطر تنها سه امتياز است. اين تيم نيز تلاش خواهد کرد در فرصت کم باقي مانده خود را در رقابت‌هاي لاليگا حفظ کند. مالاگا در حال حاضر با 41 امتياز سيزدهم است.

در ساير مسابقات فردا شب که مي‌توان آنها را جدال براي بقا دانست، اوساسونا که با 35 امتياز در رده شانزدهم قرار دارد، ميزبان سلتاويگو خواهد بود. سلتاويگو هم اکنون با 43 امتياز در رده دهم لاليگا قرار دارد.

در آخرين ديدار نيز رئال وايادوليد و اسپانيول با يکديگر ديدار خواهند کرد. وايادوليد هم‌اکنون با يک بازي کمتر با 32 امتياز در رده نوزدهم قرار گرفته و براي نجات خود از سقوط به ليگ دسته دوم اسپانيا بايد از سد اسپانيول که با 41 امتياز در رده دوازدهم قرار دارد، بگذرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا