گوناگون

کونته: شانس تغيير روند بازي نصيب‌مان نشد

يوونتوس در ديدار برگشت نيمه نهايي ليگ اروپا در خانه خودي با تساوي بدون گل مقابل بنفيکا متوقف شد تا در مجموع دو ديدار رفت و برگشت با حساب دو بر يک شکست خورده و از رسيدن به فينال باز بماند.

ديدار نهايي که در ورزشگاه اختصاصي يوونتوس برگزار مي‌شود مي‌توانست اين تيم را از رسيدن به جام قهرماني تا حدودي مطمئن کند اما اين ديدار به حاشيه کشيده شد که نتيجه آن اخراج سه بازيکن بود.

به نقل از فارس، آنتونيو کونته در مورد اين ديدار به اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: متاسف هستم. اين ديدارها همواره محدوديت‌هايي دارند اما بنفيکا در تمام ديدار کارشکني‌هايي داشت و متاسفانه داور هم به آنها اجازه ادامه کارهايشان را مي‌داد. داور مسابقه زماني که ما سه بازيکن‌مان را در اختيار نداشتيم 6 دقيقه وقت اضافه گرفت. براي اين متاسف هستم که بنفيکا در طول دو ديدار رفت و برگشت با دو شوت به سمت دروازه ما راهي فينال شد. بدون شک پس از برگزاري اين دو ديدار، يوونتوس شايسته رسيدن به ديدار پاياني بود.

کونته در ادامه بر اين موضوع که تيمش بايد راهي فينال مي‌شده تاکيد کرد و گفت حريف پرتغالي با شانس زيادي فيناليست شده است.

وي در اين خصوص هم گفت: فکر مي‌کنم هر کاري از دستمان بر مي‌آمد انجام داديم. فصلي هيجان انگيز و در عين حال سخت را سپري کرديم زيرا براي نخستين بار بود که به مراحل پاياني ليگ اروپا مي‌رسيديم. نمي‌توانم از شاگردانم ايراد بگيرم زيرا آنها از دقيقه نخست تا 95 در حال دويدن بودند. نمايش قدرتمندي داشتيم اما در طول مسابقه شانسي که بتوانيم نتيجه ديدار را تغيير دهد نصيب‌مان نشد. از اين لحاظ بنفيکا شانس بيشتري داشت. در ديدار رفت هم به خاطر خطايي که روي جورجيو کيه‌ليني انجام شد بايد يک پنالتي به سود ما گرفته مي‌شد اما اين اتفاق نيفتاد. در اين ديدار هم يک پنالتي ما ناديده گرفته شد. حداقل چيزي که تيم من شايسته آن بود رسيدن به فينال بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا