گوناگون

برگزاری ایستگاه مشاور رایگان در هفته جوان

عیسی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در شیوه های زندگی نوین با پیچیده تر شدن شرایط زندگی، افراد با استرس ها و فشارهای زیادی مواجه می شوند که می توانند با کمک اساتید مجرب و مشاورین خانواده راهکارهای مناسب را برای سازگاری با این شرایط را فراهم آوردند .

وی افزود: معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری سازمان نظام روانشناسی استان به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی و کمک در کاهش آسیب های اجتماعی نسبت به برگزاری ایستگاه مشاوره رایگان در زمینه های مختلف در هفته جوان اقدام کرده است.

بابایی گفت: در این طرح از 10 نفر اساتید مجرب حوزه روانشناسی  که تایید لازم جهت مشاوره را از سازمان نظام روانشناسی دریافت کردند استفاده می شود.

وی هم چنین ادامه داد: برای این که جوانان و خانواده ها بتوانند در این هفته از خدمات مشاوره اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم که توسط دادگستری به عمل آمده است بهره مند شوند، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم به منظور ارائه خدمات مشاوره رایگان با استفاده از وکلای استان 3 محل ویژه را برای این کار انتخاب کرده تا متقاضیان به این محل ها مراجعه کنند.

وی توضیح داد: دادگستری شهرستان گرگان، دادسرای عمومی انقلاب واقع در خیابان بهشتی و مشاوره تلفنی 129 واقع در خیابان بهشتی دفتر امور زنان و کودکان دادگستری سه محل در نظر گرفته شده برای این کار است.

معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: در پایان از همکاری های خوب ریاست سازمان نظام روانشناسی استان آقای دکتر بختیاری سعید و معاونت محترم اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آقای شعبانی تشکر می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا