گوناگون

برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در چهارمحال و بختیاری

تظاهرات ضد صهیونیستی اعلام همبستگی و حمایت از مقاومت اسلامی غزه و فریاد علیه سبوعیت صهیونیست پس از اقامه نماز جمعه این هفته (17 مرداد1393) در چهارمحال و بختیاری همزمان با 10 استان کشور، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه چهارمحال و بختیاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان تظاهرات، حضور عموم آحاد، اقشار، اصناف و گروه‌های مختلف مردمی، تشکل‌های مردم‌نهاد و تمامی وفاداران به آرمان قدس شریف که حضور حماسی، انقلابی و گسترده خود، فریاد رسای مظلومیت و حقانیت فلسطین و مردم ستمدیده آن را به گوش سازمان‌های مدعی حقوق بشر و وجدان‌های آگاه و چشمان بیدار جهان رسانده‎اند را قابل تقدیر دانست.

وی همچنین از مردم نوع دوست استان خواست برای ساخت و بازسازی مناطق تخریب شده غزه از مساجد، مدارس، آموزشگاه‎ها و منازل مسکونی با ارسال کمک‌های مادی، غذای و دارویی به یاری ستمدیدگان و مظلومان غزه بشتابند.

وی در خصوص عقب‌نشینی ارتش رژیم اشغالگر قدس، گفت: در حال حاضر آتش‌بس 72ساعته، فضای کامل جنگ نابرابر را تغییر داده و ارتش متجاوز مجبور به عقب‌نشینی شده است. باید دید در ادامه این 72 ساعت که تا پایان آن کمتر از 24 ساعت باقی مانده چه اتفاقی رخ خواهد داد و چه اقدامی انجام خواهد شد.

وی به عملکرد رژیم اشغالگر قدس در زمان باقی‌مانده از آتش‌بس اشاره و افزود: صهیونیست‌ها در این جنگ شکست بسیار سنگینی را متحمل شدند و عملاً نتوانستند به هیچ‌یک از اهداف مشخص شده خود دست یابند. به‌احتمال زیاد در زمان باقی‌مانده نیز صهیونیست‌ها دست به هیچ‌کاری نمی‌زنند و آتش‌بس برای مدت بیشتری، شاید یک‌ماهه و شاید چندساله ادامه پیدا خواهد کرد.

گرجی درباره شکست سنگین رژیم‌صهیونیستی نیز گفت: ماشین جنگی صهیونیست‌ها در برابر سد مستحکم مقاومت از حرکت ایستاد و یک شکست مفتضحانه‌ دیگر را برای آنها رقم زد. این شکست نشان می‌دهد، اگر مقاومت نبود قطعاً آینده غزه بسیار تاریک‌تر از وضع امروز بود.

وی با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در دو حوزه سیاسی و نظامی، تأکید کرد: صهیونیست‌ها هم در جنگ نظامی به‌شکل تحقیر کننده‌ای شکست خوردند و هم در حوزه سیاسی و اعتراضات جهانی که در قریب به اتفاق کشورهای جهان و در بیشتر شهر‌های بزرگ دنیا به راه افتاد، نشان‌دهنده شکست این کشورها در حوزه سیاسی است و این مسئله به‌وضوح اثبات می‌کند موازنه‌ قدرت به‌سمت مقاومت چرخش کرده و این نکته یعنی برابر استکبار باید مقاومت کرد تا به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در قطع نامه پایانی تظاهرات ضد صهیونیستی آمده است: پس از یک ماه مقاومت جانانه مردم بی‌پناه و مظلوم غزه در مقابل ددمنشی رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی، شاهد شکست فضاحت‌بار و شرم‌آور آنان بوده و بایستی به زودی سردمداران و عوامل مزدورآن به عنوان جنایتکاران جنگی مورد محاکمه قرار گیرند.

مردم خداجو و ظلم‌ستیز ایران اسلامی در خیزشی عظیم در تظاهرات ضد صهیونیستی جمعه‌ی این هفته حمایت همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم غزه و آرمان آزادی قدس شریف به نمایش گذاشتند.

این تظاهرات در استان‌های اصفهان، کردستان، همدان، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، گیلان، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری و تهران با حضور مردم شریف ایران اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا