گوناگون

برگزاری 10 همایش سراسری در بخش درمان تأمین‌اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدعلی همتی افزود: همایش سراسری کارشناسان و پرستاران و همایش سراسری مدیران بیمارستان‌ها با شرکت مدیران 77 بیمارستان و دی‌کلینیک سازمان تأمین‌اجتماعی، دی‌ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین همایش سراسری رؤسای کمیسیون‌های پزشکی، آذرماه در اصفهان برگزار می‌شود که مسائل کمیسیون‌های پزشکی بررسی و هماهنگ‌سازی بین آراء انجام خواهد شد.

وی گفت: همایش سراسری رؤسا و کارشناسان طب‌کار نیز مردادماه در اردبیل و همایش سراسری طب سالمندی با حضور 250 نفر از پزشکان در مشهد برگزار می‌شود.

همتی تصریح کرد: همایش اجرای طرح سنجش اصالت دارو، چگونگی تأیید نسخ دارویی، نحوه اجرای طرح ثبت اینترنتی پذیرش و ترخیص بیمارستانی نیز تیرماه در تهران برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همایش تشکیل پرونده الکترونیکی بیمه سلامت از دیگر همایش‌های حوزه درمان سازمان است که به مباحث مربوط به مکانیزه شدن پرونده‌های بیمه سلامت می‌پردازد و دی‌ماه در خوزستان برگزار می‌شود.

وی گفت: همایش سراسری کارشناسان ارشد و کارشناسان آمار سراسر کشور که نسبت به بررسی کارشناسی نحوه جمع‌آوری آمار و بهره‌برداری از آمارهای بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی بحث و تبادل‌نظر خواهند کرد نیز شهریورماه در آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

همتی افزود: سمینار استفاده بهینه از منابع و تکنولوژی در تجهیزات پزشکی و مدیریت پیشگیرانه تجهیزات پزشکی با شرکت مهندسین و تکنسین‌های تجهیزات پزشکی نیز آذرماه در شهر یزد برگزار می‌شود.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار کرد: همچنین سمینار آموزشی کارشناسان اقتصاد درمان که به مباحث مربوط به اقتصاد حوزه درمان و نحوه مدیریت اقتصادی بیمارستان‌ها به بحث و تبادل‌نظر خواهند پرداخت، شهریورماه در گیلان برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا