گوناگون

برگزیدگان اردیبهشت تئاتر ایران تقدیر شدند/ اهدا کاریکاتور به استاد نصیریان

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار کرمانشاه در مراسم اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران که شامگاه شنبه در محوطه تاریخی طاقبستان و با حضور معاونین و مدیران کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان تئاتر و سینمای کشور و مسئولین استانی برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه پر است از هنر و اشتیاق به خلق آثار فاخر هنری مخصوصا در حوزه تئاتر و نمایش.

ابراهیم رضایی بابادی ادامه داد: من بسیار خرسندم از اینکه می توانم به کرمانشاه و مردم هنر پرور این دیار خدمت کنم و امیدوارم که اردیبهشت تئاتر ایران آغاز و بهار شکوفایی هنر تئاتر در کرمانشاه باشد.

وی افزود: باید از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه که طمینه برگزاری این مراسم را فراهم کرده است و همچنین از کمک‌ها و راهنمایی‌هایی وزیر فرهنگ و ارشاد تشکر کنم.

در این مراسم رئیس انجمن کاریکاتور استان کرمانشاه یک طرح کاریکاتور از چهره استاد علی نصیریان را به این هنرمند پیشکسوت تئاتر ایران اهدا کرد که مورد استقبال استاد نصیریان قرار گرفت.

همچنین از استاد مظفر قلندر لکی هنرمند پیشکسوت تکرمانشاهی تئاتر نیز توسط ایوبی معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقدیر شد.

طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد نیز در این مراسم از دست اندرکارن ارتقاء و گسترش هنرهای نمایشی در کشور و همچنین دست اندرکاران برگزاری اردیبهست تئاتر ایران از افتتاحیه تا اختتامیه تقدیر کرد.

آقاین علی روحی از خراسان رضوی، مرشد سید مصطفی سعیدی از همدان، عبید رستمی از کردستان، بهمن صادق حسنی از گیلان، محمدرضا سلیمانی و سلمان فارسی صالح زهی از سیستان بلوچستان و جعفر والی از تهران تقدیر شد.

همچنین از ابراهیم رحیمی زنگنه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به صورت ویژه تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا