گوناگون

برگزیدگان دومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان گلستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در این جشنواره که روز پنجشنبه در سالن استانداری گلستان برگزار شد، آثار توسط چهار داور از جمله عبدالسلام مهیمنی، محمد طبرسا، مهدی صفایی و احمد خطیری مورد بررسی قرار گرفت .

در حوزه رسانه ها و در بخش عکس برتر ابوطالب ندری از خبرگزاری مهر، در حوزه  گزارش برتر نغمه عقیلی از روزنامه ایران و در حوزه تیتر برتر مجید میهن دوست از خبرگزاری ایرنا انتخاب شدند.

در حوزه پیشکسوتان از موسوی روابط عمومی شرکت گاز، ناصری روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی، جعفری روابط عمومی شرکت مخابرات، تقدیر شد و همچنین جایزه ویژه به حمید حقیقت نیا  روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه  بخاطر تلاش در ایجاد وحدت در بین مردم استان  و محمد قاسم خلیل نژاد بعد از 20 سال فعالیت در حوزه روابط عمومی تقدیم شد.

همچنین جایزه ویژه به روابط عمومی شهرداری انبار الوم و فاضل آباد برای تلاش در حوزه مباحث فرهنگی و روابط عمومی شهرداری نوده خاندوز به دلیل خلاقیت در ارائه گزارش عملکرد سالیانه تقدیم شد.

برگزیدگان در شش حوزه وظایف روابط عمومی  نیز معرفی شدند که از در جمله حوزه اطلاع رسانی و نشریات جعفر رحیم زاده از اداره کل شیلات، محمد قاسم خلیل نژاد از اداره کل آب و فاضلاب شهری  و موسی فرمانی  از اداره کل آب منطقه ای انتخاب شدند.

برگزدیگان حوزه تبلیغات و مناسبت ها فرشته سلطانی از اداره کل استاندارد، موسی فرمانی از اداره کل آب منطقه ای و محمد مهدی احمدی از جمعیت هلال احمر انتخاب شدند.

برگزیدگان حوزه روابط عمومی الکترونیک به صورت مشترک محمد علی رستمانی از سازمان جهاد کشاورزی و موسی فرمانی از اداره کل آب منطقه ای انتخاب شدند.

برگزیدگان حوزه تشریفات محمد احمدی از جمعیت هلال احمر  و روح الله هراتی از شرکت شهرک های صنعتی انتخاب شدند.

برگزیدگان حوزه برنامه ریزی ، بهبود و توانمند سازی فرشته سلطانی  از اداره کل استاندارد،  میر شمسی از دانشگاه منابع طبیعی گرگان و موسی فرمانی از اداره کل آب منطقه ای استان انتخاب شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا