گوناگون

بزرگترین کارخانه تولید بتن های گازی در اندیمشک راه اندازی می شود

81192641 5746024

مدیر اجرایی این طرح روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این کارخانه در سطح کشور سومین کارخانه بزرگ تولید بتن گازی و در سطح جنوب کشور و کشورهای حوزه خلیج فارس اولین کارخانه به شمار می رود.

ˈفریدون رحیم خانیˈ ، حمایت های نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی را در احداث این کارخانه بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و افزود:این کارخانه با سرمایه گذاری قاسم صیفی کار و حمایت مسوولان شهرستان اندیمشک در شهرک مدنی اندیمشک راه اندازی می شود و مراحل احداث آن در حال انجام است.

وی افزود:کارخانه بلوک و پانل گازی AAC در زمینی به مساحت هفت هکتار ساخته می شود و با ظرفیت تولید 450 هزار متر مکعب تولید بتن گازی در سال یکی از کارخانه های عظیم تولیدی در منطقه خواهد بود.

رحیم خانی گفت:این کارخانه جوابگوی نیاز سایر استان های کشور نیز می باشد.

وی اعتبار احداث تخصیصی برای این طرح را 150 میلیون یورو از سوی بانک صنعت و معدن و تجارت عنوان کرد.

رحیم خانی افزود:اشتغال مستقیم 400 نفر و ایجاد اشتغال غیر مستقیم 500 نفر از جمله مزایای مهم اشتغالزایی طرح مذکور به شمار می رود.

وی با تقدیر از پیگیری های مسوولان شهرستان برای احداث این طرح عظیم اشتغال زا گفت:بزرگترین سوله به مساحت 13 هزار متر در این طرح پیش بینی شده که کار ساخت آن آغاز شده و مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد.

وی افزود:این طرح با وجود همه تحریم ها و مشکلات روند خوبی را پشت سر گذاشته و تا قبل از سال جاری به بهره برداری می رسد.ک/2 7281/648

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا