گوناگون

بسترهای لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در لرستان فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش روز جهانی استاندارد در استان لرستان با بیان اینکه رعایت استانداردهای لازم در زمینه های مختلف نوعی رعایت حقوق شهروندی محسوب می شود اظهار داشت: در این راستا کمک به استاندارد سازی و همچنین توجه به کیفیت و کمیت در کنار هم یک امر ضروری است.

وی با اشاره به فعالیت بخش خصوصی در استان لرستان عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که فعالان اقتصادی در استان لرستان با جدیت و کوشش فراوان علیرغم وجود مشکلات در این حوزه به نحو مطلوبی شروع به فعالیت و سرمایه گذاری کرده اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه بخش عمده ای از اشتغال و سرمایه گذاری در استان را امروز از سوی بخش خصوصی شاهد هستیم تصریح کرد: یکی از سیاستهای اصولی مدیریت ارشد استان نیز توجه جدی به فعالان اقتصادی و همچنین عرصه تولید در استان است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه سیاست اصلی مدیران دستگاههای اجرایی استان نیز همواره باید توجه به این حوزه باشند ادامه اداد: با توجه به سرمایه اندک ما از بودجه عمومی کشور باید بستر لازم را برای حضور بخش خصوصی و فعالیت این بخش در استان فراهم آوریم.

وی با تاکید بر اهمیت تامین زیرساختهای مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان لرستان تصریح کرد: در این راستا طی یک سال گذشته اقدامات اساسی و مطلوبی از سوی مدیریت ارشد استان در زمینه های مختلف از جمله توسعه فرودگاه خرم آباد، آغاز عملیات اجرایی راه آهن لرستان، احداث آزاد راه خرم آباد – اراک و … در دستور کار قرار گرفته شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید براینکه تلاش های لازم برای ایجاد این زیرساختها در استان در حال انجام است گفت: امیدواریم با این اقدامات زمینه رشد و بالندگی بخش خصوصی در استان فراهم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا