گوناگون

بهره‌برداری از 120 پروژه با 820 میلیارد ریال هزینه در هفته دولت ‌

‌شهردار شیراز گفت: همزمان با هفته دولت، بالغ بر 120 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با سرمایه‌گذاری بیش از 820 میلیارد ریال، به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، علی‌رضا پاک‌فطرت سه‌شنبه 28 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: پروژه تقاطع 3 سطحی ستارخان- مطهری که با هزینه 229 میلیارد ریال طی 24 ماه احداث شده، یکی از این پروژه‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به سختی‌هایی این پروژه در اجرا با آن مواجه بود و مشکلاتی نظیر معارضان مختلف و تاسیسات زیرزمینی گسترده موجود در مسیر اجرایی شده آن، از مردم شیراز به‌واسطه بردباری طی مدت ساخت این پروژه قدردانی کرد.

شهردار شیراز به پروژه پل چپگرد ابوذر غفاری که به‌عنوان طرح تکمیلی پل رضوان اجرا شده است به‌عنوان یکی دیگر از پروژه‌های 120‌گانه اشاره و اضافه کرد: این پروژه نیز بالغ بر یکصد میلیارد ریال هزینه داشته است.

وی گفت: همانطور که از ابتدای حضورم به عنوان شهردار شیراز تأکید کرده بودم، ورودی گلزار شهدا و فضای پیرامونی آن باید در شأن شهر و شهروندان آن باشد که با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همراهی دستگاه‌ها و مسئولان مختلف طی قریب به چهارسال گذشته موفق به ایجاد این تحول شدیم.

شهردار شیراز همچنین با اشاره به ساخت بوستان‌های خانواده به عنوان پروژه‌هایی که اکنون الگویی در کشور شده است، گفت: چهارمین بوستان خانواده شیراز را در بولوار شهید مطهری آماده بهره‌برداری داریم، فضایی حدود 70هزار مترمربع که با استفاده از یکی از باغ‌های تملکی شهرداری برای استفاده شهروندان مهیا شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه با هزینه 105میلیارد ریال در تملک و اجرا ساخته شده است، افزود: باغ‌های خانواده با رویکرد صیانت از بنیان خانواده ساخته می‌شوند تا شهروندان روز کاملی را در محیطی امن با خانواده خود سپری کنند.

پاک فطرت همچنین گفت: بیش از 100 پروژه شامل بهسازی محیط شهری، آسفالت معابر، لوله‌گذاری برای جمع آوری آب‌های سطحی، خرید تجهیزات آتش نشانی و نصب تندیس آتش نشان، ایستگاه آتش نشانی و نیز در هفته‌های آتی و به شکل همزمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا