گوناگون

بهره‌برداری از 6 مجتمع گردشگری در سمنان تا پایان سال

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از بهره‌برداری از شش مجتمع گردشگری در نقاط مختلف استان تا پایان سال جاری خبر داد.

محمدحسین بحرالعلومی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سمنان، با اعلام این خبر گفت: استان سمنان به واسطه قرارگرفتن در مسیر زائران امام رضا(ع) و در اختیار داشتن جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوان، پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر دارد و اولین اقدام ما در جذب گردشگر نیز تکمیل زیرساخت‌های گردشگری نظیر هتل‌ها، مجتمع‌ها و کمپ‌های گردشگری است.

وی افزود: تعدادی از مجتمع‌ها و کمپ‌های گردشگری در استان سمنان به علت کمبود اعتبارات و نبود سرمایه‌گذار تعطیل شده و یا روند احداث آنها کند شده بود. البته در سال جاری با پیگیری‌های خوبی که در حال انجام است، ان‌شاءالله شش مجتمع گردشگری به بهره‌برداری کامل می‌رسند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از سرمایه‌گذاری 250 میلیارد ریالی بخش خصوصی در احداث دو مجتمع گردشگری در سمنان و شهمیرزاد خبر داد و گفت: مجتمع گردشگری سمنان با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومان و مجتمع شهمیرزاد نیز با سرمایه‌گذاری 150 میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری کامل می‌رسند.

بحرالعلومی خاطرنشان کرد: دو کمپ گردشگری نیز در منطقه بسطام شاهرود و شهرستان میامی با سرمایه‌گذاری بخش دولتی در حال احداث است که ان‌شاءالله تا پایان سال جاری این دو مجتمع گردشگری در این دو منطقه گردشگری استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین اظهار کرد: احداث دو کمپ گردشگری نیز در شهرستان آرادان و منطقه ایوانکی از سال‌های گذشته آغاز شده بود که تا پایان سال جاری با ساز و کار جدید به بهره‌برداری مجدد خواهند رسید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا