گوناگون

به ايراندوست مانند اسکوچيچ بايد زمان داده شود

سيدجلال حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، ابتدا در خصوص وضعيت پرسپوليس اظهار داشت: آمدن رحيمي خبر خوشي براي پرسپوليس است اما اميدوارم تا دير نشده هر تصميمي که قرار است براي پرسپوليس و بازيکنانش گرفته شود. نبايد زمان را از دست بدهيم چون امسال کار سخت‌تري را نسبت به گذشته در پيش داريم.

وي که اين روزها در انزلي به سر مي‌برد درباره شرايط ملوان و سرمربيگري ايراندوست نيز گفت: خيلي خوشحالم شدم که سکان هدايت ملوان به نصرت ايران‌دوست سپرده شد. اين مربي از پيشکسوتان و مربي‌ است که من در ملوان از او چيزهاي زيادي ياد گرفته‌ام.

وي افزود: از همه مهم‌تر ايراندوست مي‌خواهد به جوانان با استعداد انزلي بها بدهد و اميدوارم که مانند اسکوچيچ و حتي بيشتر ايران‌دوست را حمايت کنند و به اين مربي پرتلاش وقت لازم را بدهند.

حسيني تاکيد کرد: از اسکوچيچ حمايت شد و انتظار از او کم بود اما با حمايت موفق شد،‌ حالا بايد به ايرا‌ندوست که سرد و گرم ملوان را کشيده خيلي بيشتر بها داده شود و از او حمايت شود تا ملوان به جايگاه حتي بالاتر از ليگ قبلي برسد. اين پتانسيل در جوانان ملوان ديده مي‌شود و اگر به ايراندوست که شناخت کامل و جامعي از ملوان دارد بها دهند مطمئن باشند مسئولان ملوان و انزلي ضرر نمي‌کنند چون من خودم کار کردن با اين مربي را در کارنامه‌ام دارم و او جوانان زيادي را تحويل فوتبال ايران از طريق ملوان داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا