گوناگون

مولر:ازبايرن جدانمي‌شوم اما ماندنم‌دائمي نيست

توماس مولر گفت که قرار نيست در پايان فصل بايرن مونيخ را ترک کند اما اين به معناي حضور دائمي او در آليانتس آره‌نا نيست.

به نقل از تسنيم، مدتي است که شايعاتي درباره احتمال جدايي مولر از بايرن مونيخ در پايان فصل و پيوستن او به تيم‌هايي همچون منچستريونايتد به گوش مي‌رسد.

مولر در واکنش به اين شايعات به نشريه بيلد آلمان گفت: من اين شايعات را نساخته‌ام پس نمي‌توانم درباره آنها نظري بدهم. بگذاريد يک چيز را بگويم. من مطمئناً به ترک بايرن مونيخ فکر نکرده‌ام اما ماندنم در اين تيم براي هميشه را هم تضمين نمي‌کنم.

مولر در ادامه به شکست سنگين اخير تيمش برابر رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا اشاره داشت و اعتراف کرد که کهکشاني‌ها در مجموع دو بازي رفت و برگشت مرحله نيمه نهايي از باواريايي‌ها بهتر کار کرده‌اند.

وي تصريح کرد: آن شکست هنوز هم ما را آزرده خاطر مي‌کند اما بايد با خود صادق باشيم. بايد اعتراف کنيم که رئال مادريد در هر دو بازي رفت و برگشت بهتر از بايرن مونيخ بازي کرد.

مولر به احتمال فراوان يکي از بازيکناني است که همراه با تيم ملي آلمان در جام جهاني 2014 شرکت خواهد کرد. او درباره ماموريت ژرمن‌ها در برزيل گفت: ما مطمئناً براي تفريح به برزيل نمي‌رويم. تيم ملي آلمان يکي از مدعيان قهرماني است، مانند تيم‌هاي ملي برزيل، اسپانيا، آرژانتين و ايتاليا. هلند هم اين دوره مي‌تواند مدعي بي سروصداي قهرماني باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا