گوناگون

بودجه سال 93 شهرداری سنندج بر اساس واقعیات و با شفافیت تدوین شده است

81149528 5669609

به گزارش ایرنا، خالد منصوری شامگاه شنبه در جلسه کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر سنندج افزود: بودجه شهرداری سنندج در سال گذشته به صورت جداگانه و تفکیک از سازمان های وابسته 55میلیارد تومان بود که در متمم به 72 میلیارد تومان رسید و این رقم در سال جاری 90 میلیارد تومان پیشنهاد شده است.

وی گفت: بودجه سازمان های وابسته شهرداری سنندج در سال گذشته 30 میلیاد تومان بود که در سال جاری بصورت تلفیقی تجمیعی برای شهرداری و سازمان های وابسته رقمی بیش از 142 میلیاد تومان پیشنهاد شده است.

وی گفت: درآمد ناشی از پرداخت عوارض ساخت و ساز بیش از 70 درصد از منابع درآمدی شهرداری را تشکیل می دهد و برای بالابردن سطح درآمد شهرداری باید در فکر ایجاد درآمدهای پایدار باشیم.

به گفته وی جذب ماهیانه بیش از هفت میلیاد و 500 میلیون تومان درآمد از سوی شهرداری و سازمان های وابسته در وضعیت کنونی ساخت و ساز در سطح شهر سنندج کارآسانی نسیت بلکه نیازمند همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان است.

وی تحقق بودجه شهرداری سنندج را یکی از اولویت های کاری شهرداری خواند و افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و ایجاد فضای رقابتی بین مناطق و سازمان ها، در آینده متمم قابل توجهی نیز برای بودجه خواهیم داشت.

منصوری در این جلسه چند ساعته تمامی پیشنهادات اعضای کمسیون بودجه شورای اسلامی شهر سنندج را برای اصلاح جزییات بودجه شهرداری کارشناسی خواند و پذیرفت.

وی تسریع در تصویب کلیات بودجه شهرداری سنندج از سوی کمیسیون بودجه شورای شهر را برای شروع فعالیت های اولویت دار ضروری خواند و بر آن تاکید کرد.

در این نشست تخصصی هفت تن از اعضای کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر سنندج با دقت، ایرادات و پیشنهادات خود را برای اصلاح جزییات بودجه 93 شهرداری اعلام کردند و از سوی نمایندگان شهرداری نیز مورد قبول قرار گرفت.

بودجه شهرداری سنندج از سوی کارشناسان مالی و درآمد و توسط معاونت اداری و مالی شهرداری تهیه و تدوین می شود و از سوی شورای اسلامی شهر تصویب می شود.

شهرداری باید درامدها و هزینه های خود را بر اساس بودجه مصوب انجام دهد و در سه ماهه آخر سال نیز اگر بودجه مصوب محقق شد موضوع متمم بودجه مجدد از سوی شهرداری مطرح و در شورا تصویب می شود.ک/2

7354/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا