گوناگون

سیاست دولت، مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های اشتغالزا است

81149506 5669619

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ˈعلی ربیعیˈ شامگاه شنبه در مراسم کلنگ زنی احداث مرکز جامع توانبخشی در شهرستان خمین افزود: اعتبارات دولتی به تنهایی جوابگوی اجرای پروژه ها نبوده و مشارکت فعال سرمایه گذاران در این بخش می تواند کمک شایانی به دولت یازدهم در پیشبرد اهداف ترسیم شده داشته باشد.

رییس اداره بهزیستی خمین نیز در حاشیه این مراسم گفت: مجتمع جامع توانبخشی این شهرستان با 10 هزار متر مربع مساحت در چهار فاز هشت بلوکه و در چهار طبقه احداث خواهد شد.

ˈاسماعیل خانجانیˈ گفت: برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه بیش از 150 میلیارد ریال از محل کمک های خیرین هزینه خواهد شد.

وی گفت: این مجتمع در دو بخش بصورت شبانه روزی و روزانه به بیماران ام اس، بیماران چند معلولیتی، سالمندان و بیماران روانی مزمن خدمات ارائه خواهد داد.

رییس اداره بهزیستی خمین ادامه داد: فازنخست این مجتمع با زیربنایی معادل دو هزارو 300 مترمربع ویژه بیماران ام اس سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

خانجانی گفت: برای تکمیل فاز اول این مجتمع در قالب دو بلوک 30 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که خیرین نیکوکار بر عهده گرفته اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از طرح نیمه تمام احداث استخر سرپوشیده ورزشگاه کارگران که از 30 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است نیز بازدید کرد. ک/2

8122/555/ 3404

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا