گوناگون

بوستان ویژه معلولان در درجزین در دست احداث است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خاتمی عصر شنبه در بازدید مدیرکل بهزیستی استان سمنان از اولین بوستان مناسب سازی شده ویژه معلولان و سالمندان در شهر درجزین اظهار داشت: یکی از وظایف شهرداری توجه به نیاز مردم است و توانخواهان نیز همانند دیگر افراد حق استفاده از امکانات شهری را دارند.

وی با اشاره به رعایت اصول مناسب سازی در احداث این بوستان گفت: این بوستان با اعتبار بیش از 500 میلیون ریال در فضایی به مساحت بیش از 800 متر مربع در حال ساخت است.

شهردار درجزین خواستار ارائه راهنمایی کارشناسان بهزیستی در هرچه بهتر ساخته شدن این بوستان شد.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان نیز با تقدیر از دغدغه شهردار و شورای شهر درجزین در ایجاد رفاه برای جامعه هدف بهزیستی، خاطرنشان کرد: طبق ماده دو اصل 94 قانون اساسی وزارتخانه ها، سازمان ها، مؤسسات، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی و انقلابی موظفند در طراحی، تولید و احداث ساختمان ها و اماکن عمومی و معابر و وسایل خدماتی به نحوی عمل کنند که امکان دسترسی و بهره مندی از آنها برای معلولان همانند افراد عادی فراهم شود.

حجت الاسلام علی پهلوان این پروژه را اولین بوستان مناسب سازی شده در استان سمنان دانست و با اعلام آمادگی برای ارائه هرگونه همکاری ابراز داشت: امیدواریم با کمک و همیاری دستگاه های اجرایی و مناسب سازی اماکن و راه ها، رفاه بیشتر سالمندان و معلولان فراهم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا