گوناگون

بيت‌آشور: قرار نيست بيش از حد تلاش کنم

استيون بيت‌آشور، مدافع ايراني تيم فوتبال ونکوور وايت‌کپس روز يکشنبه هفته پيش رو اين تيم کانادايي را ترک خواهد کرد تا به اردوي تيم ملي فوتبال ايران در اتريش اضافه شود.

به نقل از تسنيم، بيت‌آشور که نامش در فهرست 28 نفره کارلوس کي‌روش براي حضور در اردوي اتريش قرار دارد، گفت: اينکه جزيي از تيم ملي ايران باشي، لذت‌بخش و فوق‌العاده است. هنوز کارهاي زيادي براي انجام دادن، وجود دارد و شنبه شب بازي بزرگي داريم. پس از بازي شنبه به طور رسمي مي‌توانم به جام جهاني و برزيل فکر کنم.

کي‌روش از اين 28 بازيکني که به اردوي تيم ملي دعوت کرده است نام پنج بازيکن را خط خواهد زد و بيت‌آشور 27 ساله اميد دارد که نامش در فهرست 23 نفره‌اي که به فيفا ارسال خواهد شد، باشد. تيم ملي ايران در گروه F جام جهامي 2014 برزيل با تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني‌و‌هزرگوين همگروه است.

مدافع ايراني وايت‌کپس که خبر دعوت شدنش به اردوي تيم ملي را از طريق ايميل دريافت کرده با اشاره به اينکه کاملاً خونسرد است، اظهار داشت: قرار نيست بيش از حد تلاش کنم، چون اگر هر چيزي از افراط بگذرد پايان بدي خواهد داشت. من تمرکز خودم را حفظ خواهم کرد و روي جزئيات کار مي‌کنم و اين چيزي است که من را به اينجا رسانده است.

کارل رابينسون، سرمربي وايت‌کپس هم گفت: براي بيت‌آشور خوشحالم و در زمان حضور وي در رقابت‌هاي جام جهاني شانس حضور در ترکيب اصلي را به بازيکني ديگر خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا