گوناگون

مرزبان در پديده، پديده مي‌شود

جواد وطن‌خواه در خصوص انتخاب عليرضا مرزبان به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال پديده در ليگ برتر عنوان کرد: جلساتي با حضور عزيزي، مرزبان و ميثاقيان برگزار شد و تمامي برنامه‌هاي نامزدها بررسي و آناليز شد.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: بر همين اساس به اين نتيجه رسيديم که برنامه‌هاي مرزبان به ايده‌هاي ما نزديک‌تر است.

مديرعامل باشگاه پديده در خصوص ديگر گزينه‌ها نيز عنوان کرد: اکبر ميثاقيان مشخص بود که تمايل زيادي به ماندن در پديده نداشت و از بين برنامه‌هايي که گرفته شد متوجه شديم مرزبان مي‌تواند در تيم به ما کمک کند.

وي تصريح کرد: ما اعتقاد داريم که خواستن توانستن است و مي‌توانيم با همين تشکيلات در ليگ برتر نيز موفق شويم.

وي در خصوص مرزبان اظهار کرد: وي در آلمان سرمربي بوده است و در ايران نيز دستيار اولي سرمربي را تجربه کرده است، به همين دليل مربي بي‌تجربه‌اي نيست.

وطن‌خواه ادامه داد: مرزبان، قهرماني فصل را با دستيار اولي تجربه کرده است و توانسته در نيمکت پرسپوليس به تجربه خوبي برسد و به اعتقاد من تجربه کافي براي هدايت تيم دارد.

وي در پاسخ به اين سوال که مرزبان تا به حال سرمربي نبوده است و اين موضوع شايد براي تيم پديده ريسک محسوب مي‌شود، گفت: در جلساتي که داشتيم نيز به اين موضوع اشاره شده بود اما به وي اعتماد داريم و اميدواريم که مرزبان در پديده، «پديده» شود.

وي همچنين در خصوص ليست اعلام شده از بازيکنان تيم پديده عنوان کرد: ليست ما هنوز تکميل نشده است و در آينده حتما نام بازيکنان بزرگتري را شاهد خواهيم بود زيرا تيم به اين بازيکنان نياز دارد.

مديرعامل پديده همچنين در خصوص حضور مربي آلماني در تيم پديده عنوان کرد: مذاکراتي در حال انجام است اما چيزي که مشخص و حتمي است اين بوده که از بين توماس هسلر و روديگه آبرامژيک يکي از آن‌ها در پديده حضور خواهد داشت.

وطن خواه در پاسخ به اينکه هدف تيم پديده در ليگ برتر امسال چيست اظهار کرد: هدف پديده نيمه بالاي جدول ليگ برتر است ولي به صدر جدول نيز فکر خواهيم کرد و براي اين موضوع تلاش مي‌کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا