گوناگون

بکن‌باوئر: نوير برابر الجزايرخوش‌شانس بود

فرانتس بکن‌باوئر، اسطوره فوتبال آلمان از عملکرد مانوئل نوير در بازي برابر الجزاير که چندين بار با خروج‌هاي به موقعش دروازه ژرمن‌ها را نجات داد تمجيد کرد اما گفت او در اين خروج‌ها خوش‌شانس هم بوده است.

به نقل از تسنيم، بکن‌باوئر 68 ساله اظهار داشت: نمي‌گويم که نوير در مقايسه با من سوئيپر بهتري بود اما از دور کردن حريف از دروازه‌اش سوئيپر بهتري است. بله مانوئل نوير ما را در چند مورد نجات داد و مانند يک مدافع عمل مي‌کرد اما گاهي اوقات احتياط را کلاً فراموش مي‌کرد.

بکن‌باوئر افزود: نوير از اين جهت که تمام خروج‌هايش درست و به موقع بودند، خوش‌شانس بود. در هر کدام از خروج‌هايش اگر کمي ديرتر از دروازه بيرون مي‌‌آمد ممکن بود اخراج شود. با تمام اينها بايد او را به خاطر عملکرد فوق‌العاده‌اش تحسين کرد.

اسطوره فوتبال آلمان در پاسخ به اين سؤال که آيا نوير بايد در بازي بعدي ژرمن‌ها برابر فرانسه هم در نقش يک سوئيپر ظاهر شود، گفت: من ترجيح مي‌دهم که او مقابل فرانسه در دروازه‌اش بماند. اگر متس هوملز آماده شود، دفاع آلمان بسيار باثبات‌تر مي‌شود.

بازي تيم‌هاي ملي آلمان و فرانسه در مرحله يک چهارم نهايي، 13 تير در ساعت 20 و 30 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه ماراکاناي شهر ريودوژانيرو برگزار مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا