گوناگون

رجب‌زاده: بخاطر خستگي به سايپا باختيم

به نقل از سايت باشگاه ذوب آهن،مهاجم باسابقه تيم ذوب آهن اصفهان با بيان اين که امسال با اضافه شدن چند بازيکن جوان تيم به شرايط جديدي رسيد ، گفت: پس از حضور يحيي گل محمدي چند بازيکن جوان به ترکيب تيم اضافه شدند که اين بازيکنان قطعا کمک زيادي به ما خواهند کرد.

مهدي رجب زاده که اين روزها شرايط تيم ذوب آهن را بهتر ازهميشه مي داند،در خصوص اردها و تمرينات تيمش عنوان کرد: با توجه به اين که زودتر از ساير تيم ها تمريناتمان را شروع کرده ايم اين انتظار مي رود که فصل خوبي را پيش رو داشته باشيم و البته اين در صورتي است که با ادامه تمرينات و با حضور بازيکنان جديد مي توان به هماهنگي هاي قابل قبولي رسيد.

رجب زاده در ادامه درباره بازي هاي تدارکاتي تيمش گفت: در اردوي کرج ،تمرينات خوبي را دنبال کرديم و تيم تا کنون نيز چند بازي دوستانه برگزار کرده که يکي از آن ها مقابل سايپا بود که با نتيجه دو بر صفر به سود سايپا به پايان رسيد و اين در حالي است که در اين بازي خستگي و عدم حضور چند بازيکن در اين بازي باعث شد تيم نتيجه را واگذار کند.

وي درخصوص ادامه تمرينات تيم عنوان کرد: فعلا تمرينات به فاز دوم رسيد و هفته آينده نيز يک بازي دوستانه با فولاد خوزستان برگزار خواهيم کرد و پس ازآن تيم به اردوي ترکيه اعزام مي شود و اميدوارم با شروع فصل به نتايج خوبي دست پيدا کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا