گوناگون

تاجر هندی : همدان کمتر از سوییس نیست

81137110 5648671

به گزارش ایرنا ˈسید رضا افهمˈشامگاه پنجشنبه در نشست مشترک اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان و ایندو هند گفت: 23 نفر از تجار و فعالان اقتصادی هندی در این سفر ما را همراهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه تجار هندی علاقه دارند که با همدان همکاری های نزدیک اقتصادی داشته باشند افزود : در این سفر فعالان مختلفی از حوزه نرم افزار، پالایشگاه، جواهر فروش هیات را همراهی می کنند تا بتوانند فعالیت های خوبی را آغاز کنند.

وی ادامه داد: استقبال بسیار خوبی از تجار هندی توسط مسوولان و بخش خصوصی همدان صورت گرفت و از این که در همدان هستیم بسیار راضی و خوشحالیم.

وی تأکید کرد: همدان مکان بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری به حساب می آید و تجار هندی حتی حاضر هستند در همدان زندگی کنند چون پیشرفت ایران در سال های گذشته باور کردنی نیست.

افهم گفت: در این بازدید پنج فعال اقتصادی هندی حاضر به سرمایه گذاری در طرح پرشین یاقوت هستند و اگر تضمین های لازم به آن ها داده شود همین حالا آماده عقد قرار داد هستند.

این فعال اقتصادی هندی تصریح کرد: این دیدار قدم اول در مراودات اقتصادی طرفین بود و امید است در دیدارهای آتی تخصصی تر به حوزه های مختلف ورود پیدا کنیم.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری بین دو اتاق بازرگانی همدان و ایندو هند منعقد شد و نظام نامه میز مشترک همدان و بنگلور هند به امضا رسید.

7532/551

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا