گوناگون

تاکید استاندار قم بر گسترش همکاری‌های با لبنان

استاندار قم در دیدار مسئولان حزب‌الله و برخی از شهرداران مناطق مختلف لبنان بر ضرورت گسترش همکاری‌های بین قم و لبنان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در این دیدار طی سخنانی با اشاره به آمار بالای سفرهای زیارتی از کشورهای اسلامی به قم، بر لزوم تلاش برای تامین زیرساخت‌ها و امکانات خدماتی مناسب برای میزبانی شایسته از زوار و مسافران خارجی قم تاکید کرد.

استاندار قم با اشاره به پیشینه روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای مختلف از جمله لبنان خاطرنشان کرد: مسئولان استان آمادگی کامل برای گسترش همکاری‌ها با مسئولان لبنان را دارند.

مقام عالی دولت در استان در ادامه با اشاره به شکل گیری جریان مقاومت و حزب‌الله در لبنان، مواضع مشترک مردم دو کشور دوست و برادر ایران و لبنان در قبال مسائل مختلف از جمله فلسطین و اسرائیل را مورد توجه قرار داد و افزود: حمایت از حزب‌الله و دفاع از آرمان فلسطین همواره یکی از رویکردهای اصلی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به نقش برجسته رهبری در پیروزی‌های مقاومت تصریح‌کرد: سید حسن نصرالله توانسته است با تدبیر و درایت کم‌نظیر، توجه غرب را به خود به عنوان رهبر بزرگ عربی در جهان جلب کند.

استاندار قم با اشاره به اهمیت گسترش روابط قم با کشورهای مسلمان، بر ضرورت توسعه روابط دو جانبه قم با لبنان تاکید کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا