گوناگون

فاز اول نیروگاه 1000 مگاواتی کهنوج آذرماه بهره‌برداری می‌شود

فرماندار کهنوج گفت: تا آذر ماه فاز اول نیروگاه 1000 مگاواتی کهنوج به بهره‌برداری خواهد رسید که تحقق آن گام مهمی در توسعه صنعت و رفع افت ولتاژ برق است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه کویر، سید محسن صمدانی در نشست شورای اداری شهرستان کهنوج با تاکید بر مصرف بهینه آب گفت: خطر کمبود آب در این شهرستان جدی است لذا مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

وی افزود: بیش از 75 درصد مشکلات مصرف آب در شهرستان در بخش کشاورزی است.

فرماندار کهنوج گفت: آبیاری در منطقه بیشتر به شیوه سنتی است و این مساله هدر رفت آب را به همراه دارد که دستگاه‌های مسئول باید فکری اساسی برای تبدیل آبیاری سنتی به آبیاری نوین کنند.

صمدانی تصریح کرد: باید قبل از شروع فصل کشت گلخانه‌ها در شهرستان سوخت مورد نیاز گلخانه‌ها و مشکل نیروی کار از طریق مراجع ذیصلاح مورد بررسی قرار گیرد تا هنگام کشت با مشکل مواجه نشویم.

فرماندار کهنوج با بیان این که برای جذب سرمایه‌گذار باید زیرساخت‌های لازم آماده شود، افزود: در این زمینه دولت با جدیت برای تامین انرژی مورد نیاز در جنوب کرمان وارد عمل شده و تا آذر ماه فاز اول نیروگاه یکهزار مگاواتی کهنوج به بهره‌برداری خواهد رسید که تحقق آن گام مهمی در توسعه صنعت و رفع افت ولتاژ برق است.

وی اظهار کرد: به منظور توسعه شهرستان باید جذب سرمایه‌گذار در اولویت کاری مسئولان باشد و بانک‌های عامل نیز در این زمینه نقش تاثیرگذار خود را ایفا کنند.

صمدانی با تاکید بر ضرورت صیانت از بیت‌المال خاطرنشان کرد: مجریان قانون و افرادی که وظیفه ذاتی آنها حفاظت از بیت‌المال است باید با سودجویانی که به اموال بیت‌المال دست درازی می‌کنند برخورد و دست آنها را کوتاه کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا